رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران:

آب بهشت زهرا(س) به طور مستمر پایش می‌شود

ناهید خداکرمی، رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران از پایش مداوم آب بهشت زهرا(س) خبر داد.

آب بهشت زهرا(س) به طور مستمر پایش می‌شود
کد خبر: 444644
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۲ ۰۸:۰۹:۲۹

اعتمادآنلاین| ناهید خداکرمی، رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران در مورد وضعیت سازمان های ارائه دهنده خدمات به بیماران کرونایی گفت: دو سازمان پسماند و بهشت زهرا (س) به صورت مستقیم با بیماران مبتلا به کرونا ارتباط دارند، به گونه ای که سازمان پسماند برای جمع آوری زباله های بیمارستانی و بهشت زهرا(س) نیز به متوفیان کرونا خدمات ارائه می دهند.

وی با تاکید بر اینکه با وجود حجم بالای کار، این دو سازمان جزو موفق ترین سازمان های شهرداری تهران در امر مبارزه با کرونا هستند، افزود: بهترین خدمات با رعایت تمامی موارد پروتکل توسط این دو سازمان رعایت می شود بگونه ای که شاهد ثبت کمترین اعتراض و انتقاد از عملکرد این دو سازمان هستیم.

رئیس کمیته سلامت شورای شهر با تاکید بر اینکه وضعیت سلامتی کارکنان این دو سازمان مدام پایش می شود، افزود: همچنین با استقرار تیم سازمان محیط زیست و بهداشت محیط به صورت مداوم آب خروجی و تصفیه خانه سازمان بهشت زهرا(س) رصد و پایش می شود.

خداکرمی افزود: خوشبختانه موردی از نقض پروتکل ها در سازمان بهشت زهرا (س) و پسماند نداشتیم اما کارکنان این دو مجموعه به مانند کادر درمان به علت سختی و حجم بالای کار خسته هستند و دچار فرسایش شده اند و باید مسئولان و مردم با اتخاذ تمهیداتی بار مضاعف بردوش این افراد را بردارند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها