کد خبر: 444700
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۲ ۱۰:۳۴:۱۴
| |

شهاب زاهدی:

مدیران المپیک دونتسک 500 هزار دلار برای جدایی‌ام می‌خواهند

شهاب زاهدی، مهاجم ایرانی المپیک دونتسک، گفت: پرسپولیس خانه من است و همیشه بازی با پیراهن این تیم افتخار بزرگی برای من به حساب می‌آید. کدام بازیکن بدش می‌آید در تیمی مثل پرسپولیس با این همه طرفدار بازی کند. قطعاً من هم دوست دارم در این تیم بازی کنم

مدیران المپیک دونتسک 500 هزار دلار برای جدایی‌ام می‌خواهند
کد خبر: 444700
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۲ ۱۰:۳۴:۱۴

اعتمادآنلاین| بعد از رفتن علی علیپور و محرومیت عیسی آل‌کثیر کادر فنی پرسپولیس نیاز به یک مهاجم شش‌دانگ را در ترکیب تیم خود به شدت حس می‌کنند و پرسپولیسی‌ها دنبال یک مهاجم گلزن می‌گردند. شهاب زاهدی مهاجم سابق پرسپولیس این روزها در لیگ اوکراین می‌درخشد و در صدر جدول بهترین گلزنان این لیگ حضور دارد. شهاب بعد از اینکه قبل از بازی‌های آسیایی با پیشنهاد تیم سابقش مواجه شد بار دیگر مورد توجه یحیی گل‌محمدی قرار گرفته و پرسپولیسی‌ها دوباره به این بازیکن پیشنهاد بازگشت را دادند ولی داشتن قرارداد با تیم المپیک دونتسک این انتقال را سخت خواهد کرد. دیروز فرصتی دست داد تا با شهاب در خصوص شرایطش در لیگ اوکراین و همچنین پیشنهاد مجدد پرسپولیس گپ بزنیم که در ادامه می‌خوانید.

خبر پیشنهاد مجدد پرسپولیس به تو درست است؟


بله بعد از اینکه آنها اول فصل نقل و انتقالات و قبل از اینکه پرسپولیس وارد بازی‌های آسیایی شود به من پیشنهاد دادند طی روزهای گذشته بار دیگر تماس گرفتند و پیشنهاد حضور در پرسپولیس را مطرح کردند و این خبر درست است.

خودت دوست داری به پرسپولیس برگردی؟


خب پرسپولیس خانه من است و همیشه بازی با پیراهن این تیم افتخار بزرگی برای من به حساب می‌آید. کدام بازیکن بدش می‌آید در تیمی مثل پرسپولیس با این همه طرفدار بازی کند. قطعاً من هم دوست دارم در این تیم بازی کنم و از پرسپولیسی شدن استقبال می‌کنم ولی آمدنم دست خودم نیست و باشگاه المپیک دونتسک باید رضایت دهد.

شرط‌شان برای دادن رضایتنامه تو چیست؟


آنها برای جدایی من از المپیک 500 هزار دلار می‌خواهند و فقط با گرفتن این پول اجازه جدایی‌ام را می‌دهند.

شرایط خودت در لیگ اوکراین چطور است؟


خدا را شکر شرایط بسیار خوبی دارم و از هر لحاظ آماده‌ام. در این فصل تا اینجا 5 گل زده‌ام و در صدر جدول گلزنان لیگ اوکراین قرار دارم. امیدوارم بتوانم همین روند را ادامه دهم.

رقبایت برای کسب عنوان آقای گلی چه کسانی هستند؟


خب در لیگ اوکراین مهاجمان بسیار خوب و سطح بالایی حضور دارند ولی فکر می‌کنم مهاجم دیناموکیف و مهاجم وورسکلا بسیار باکیفیت و گلزن هستند و شانس آقای گلی دارند.

تیم المپیک دونتسک می‌تواند با تیم‌های مطرح اوکراین برای قهرمانی رقابت کند؟


خب واقعیت این است که تیم‌هایی مثل شاختار و دیناموکیف از سطح بالاتری برخوردار هستند و در واقع حساب آنها از سایر تیم‌ها جداست. تیم ما هم کیفیت خوبی دارد ولی اگر واقع‌بین باشیم نمی‌تواند مدعی قهرمانی باشد.

به تیم ملی فکر می‌کنی؟


قطعاً هر فوتبالیستی دلش می‌خواهد برای تیم ملی کشورش بازی کند و من هم خیلی دوست دارم دعوت شوم چون افتخار بزرگی به حساب می‌آید. تمام تلاشم را می‌کنم تا روند خوب خودم را ادامه دهم و بتوانم ملی‌پوش شوم.

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها