کرونا باعث تعویق لیگ برتر می‌شود؟

غلامرضا بهروان، مشاور سازمان لیگ، گفت: شاید امروز تصمیم بگیرند که تهران را تعطیل کنند و این شامل حال مسابقات هم می‌شود. این اتفاق احتمالا روی برنامه‌های فوتبال تأثیر می‌گذارد که برای لیگ ما و برنامه‌ریزی آن خوب نیست.

کرونا باعث تعویق لیگ برتر می‌شود؟
کد خبر: 445122
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۴ ۱۰:۲۳:۱۲

اعتمادآنلاین| غلامرضا بهروان در خصوص برگزاری بازی دوستانه دو تیم رایکا و شهروند فریدون‌کنار که هفته گذشته با وجود شرایطی که شیوع کرونا به وجود آورده، در حضور تماشاگران انجام شد، اظهار داشت: ما در جریان این مسابقه نبودیم. اگر این اتفاق افتاده باشد، خلاف مقررات است. تیم‌ها موظفند چه در تمرین چه در آموزش و چه در مسابقه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

رئیس هیأت فوتبال مازندران تصریح کرد: برای این بازی نه با هیأت شهرستان، چه بابل و چه فریدونکنار، و نه با هیأت فوتبال استان هماهنگ شده بود. ما تمرینات تیم‌ها را رصد می‌کنیم ولی آقایان برای بازی‌های دوستانه با کسی هماهنگ نمی‌کنند و حتی داور هم از ما نخواستند.

وی در مورد اینکه آیا با مسئولان تیم‌ها به خاطر این موضوع برخورد می‌شود، گفت: باید گزارش و مستندات این بازی به دست ما برسد اما هنوز چیزی به ما ارائه نشده است.

مشاور سازمان لیگ در مورد اینکه گفته می‌شود ممکن است مسابقات هفته دوم لیگ برتر هم به تعویق بیفتند، عنوان کرد: برنامه‌هایمان را آماده کردیم و تلاش می‌کنیم. بازی‌ها باید به صورت منظم برگزار شوند اما الان تمام تصمیمات توسط ستاد ملی مقابله با کرونا گرفته می‌شود که فصل‌الخطاب است. اگر آن‌ها چنین تصمیمی بگیرند ما ملزم به اجرا و اطاعت هستیم.

بهروان در مورد اینکه آیا در این خصوص صحبتی به صورت شفاهی مطرح شده، گفت: نه، ولی به هر حال شاید امروز تصمیم بگیرند که تهران را تعطیل کنند و این شامل حال مسابقات هم می‌شود. این اتفاق احتمالا روی برنامه‌های فوتبال تأثیر می‌گذارد که برای لیگ ما و برنامه‌ریزی آن خوب نیست.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها