پاسخ «محمدرضا یزدانپرست» به مهدی رستم‌پور درباره دستمزد صدمیلیونی مهدی کوشکی و ریحانه پارسا

نکند طرفدار دروغ‌فروشی هستید؟!

«محمدرضا یزدانپرست» در یادداشتی خطاب به مهدی رستم‌پور نوشت: وقتی قرار است به صداوسیما فحش بدهید، چشم و گوش‌تان را می‌بندید و دهان باز می‌کنید!

نکند طرفدار دروغ‌فروشی هستید؟!
کد خبر: 445246
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۴ ۱۶:۳۳:۵۸

اعتمادآنلاین| «محمدرضا یزدانپرست» در یادداشتی خطاب به مهدی رستم‌پور نوشت: وقتی قرار است به صداوسیما فحش بدهید، چشم و گوش‌تان را می‌بندید و دهان باز می‌کنید!

به گزارش اعتمادآنلاین، مهدی رستم‌پور، روزنامه‌نگار حوزه ورزش ساکن دانمارک، دیشب بعد از یک هفته به توئیت محمدرضا یزدانپرست، روزنامه‌نگار و مجری تلویزیون درباره دستمزد نجومی مهدی کوشکی و ریحانه پارسا برای ازدواجِ نکرده و زن و شوهرِ نبوده و حضور در «پانوراما»، ویژه‌برنامه اینترنتی سیزده‌بدر فیلیمو، در یک استوری واکنش نشان داد. امروز یزدانپرست در پاسخ به او نوشته است:

جناب رستم‌پور!


از شما که همیشه سعی می‌کنید تهِ همه‌چیز را درآورید و بعد واکنش نشان دهید، بعید است این قضاوت! حال، قضاوت من را غلط خوانده‌اید.

پانوراما، یک برنامه اینترنتی بوده، در بستر یک VOD منتشر شده و اساسا هیچ ربطی به صداوسیما ندارد که شما در اولین عبارت‌تان نوشته‌اید. اینکه اسپانسر بیجا کرده یا باجا کرده هم به صداوسیما ربطی ندارد.

آسمان و ریسمان را به هم بافتن و دقّ‌ودلی خالی کردن، کار روزنامه‌نگاری مثل شما نیست. مقاومت اقتصادی و ندادن حق پخش تلویزیونی و عقب افتادن حقوق کارکنان غیررسمی، همان آسمان و ریسمان بی‌ربطی‌ست که مقدمه شما شده تا برسید به لحن سخیف من به قول خودتان!

اصل ماجرا «فروش دروغ» است که در همه جای دنیا و در هر فرهنگی مذموم است. نکند «دروغ‌فروشی» را تایید می‌کنید؟!

مهدی کوشکی و ریحانه پارسا تنها و تنها به واسطه خبر ازدواج‌شان، مشترکا به برنامه دعوت شدند؛ ازدواجی که بعدها فرمودند اصلا نبوده. اگر گرفتن دستمزد صدمیلیونی برای ازدواجِ نکرده و زن و شوهرِ نبوده، «فروش دروغ» نیست پس چیست؟!

جمله نخست توئیت بنده هم، پاسخ آخرین جمله استوری شماست منتها وقتی هدفتان فقط فحش دادن به صداوسیما باشد، چشم و گوش‌تان را می‌بندید و دهان به فحاشی باز می‌کنید!

ضمنا من همانی هستم که یک روز در کانال‌تان به او آفرین گفتید؛ به دلیل دعوت از دو خبرنگار دختر برای نقد و بررسی لیگ برتر آقایان در برنامه زنده باصبح(شبکه دو) و برای اولین بار در تاریخ تلویزیون بعد از انقلاب!(تصویر این پست و همچنین استوری دیشب، اینجا آمده)

با احترام!


زیاده عرضی نیست.

محمدرضا یزدانپرست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها