حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش:

هیچ نگاهی به هیچ رئیس‌جمهوری در دنیا نداریم

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه برای حل مشکلات باید نگاه به درون داشته باشیم، گفت: باید از توانمندی و قابلیت‌های بی‌نظیر و خوب کشور، بهره‌مند شویم. هیچ نگاهی به هیچ رئیس‌جمهوری در دنیا نداریم.

هیچ نگاهی به هیچ رئیس‌جمهوری در دنیا نداریم
کد خبر: 445415
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۵ ۱۲:۵۴:۳۹

اعتمادآنلاین| فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه برای حل مشکلات باید نگاه به درون داشته باشیم، گفت: باید از توانمندی و قابلیت‌های خوب و بی‌نظیر کشور، بهره‌مند شویم.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری کشور آمریکا، گفت: به هیچ عنوان نباید سرنوشت کشور را به شخصیت‌های خارجی گره بزنیم؛ حالا آن شخصیت بایدن، ترامپ و یا فرد دیگری در هر کشوری باشد، تفاوتی نمی کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: برای ما هیچ فرقی ندارد، کدامیک از این‌ افراد رییس‌جمهور آمریکا می‌شود. بحمدالله همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید در حل مشکلات نگاه به درون داشته باشیم.

حیدری تأکید کرد: باید از توانمندی و قابلیت‌های بی‌نظیر و خوب کشور، بهره‌مند شویم. هیچ نگاهی به هیچ رئیس جمهوری در دنیا نداریم.

نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بحث صنایع دفاعی، گوش به فرامین مقام معظم رهبری با طی مسیر خوداتکایی در قله خودکفایی با تولید محصولات دفاعی پهپادی، تجهیزات سبک و سنگین از امتحان «باید قوی شویم» رو سفید بیرون آمده است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها