اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی:

دولت با اعتمادسازی عمومی، از اقشار آسیب‌دیده کرونا حمایت کند

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بیان مواضع هفتگی این حزب با اشاره به آسیب‌های گوناگون بیماری کرونا در کشور و افزایش محدودیت‌ها، از دولت خواست با اعتمادسازی عمومی، از اقشار آسیب‌دیده شرایط کرونا حمایت جدی داشته باشد. 

دولت با اعتمادسازی عمومی، از اقشار آسیب‌دیده کرونا حمایت کند
کد خبر: 445422
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۵ ۱۳:۱۱:۱۸

اعتمادآنلاین| دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: دولت با اعتمادسازی عمومی، از اقشار آسیب‌دیده شرایط کرونا حمایت جدی داشته باشد.

اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بیان مواضع هفتگی این حزب با اشاره به آسیب‌های گوناگون بیماری کرونا در کشور و افزایش محدودیت‌ها، از دولت خواست با اعتمادسازی عمومی، از اقشار آسیب‌دیده شرایط کرونا حمایت جدی داشته باشد.

وی افزود: جلوگیری از افزایش آمار مبتلایان به کرونا و قربانیان آن در کشور نیازمند مدیریت منسجم و تصمیم‌های متقن و کارشناسی قرارگاه فرماندهی و نیز داشتن ضمانت اجرایی است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی اضافه کرد: مسئولین باید در مدیریت بحران کرونا ضمن پرهیز از تناقض در گفتارها و اقدام‌ها، نسبت به دوگانگی برخورد با تجمعات نیز توجه داشته باشند.

بادامچیان در ادامه تصریح کرد: باتوجه به موفقیت‌های طب سنتی در برخی کشورها برای درمان کرونا، دولت از ظرفیت‌های طب ایرانی برای کاهش عوارض و درمان بیماری کرونا در کشور بهره‌برداری نماید.

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو درباره مشکلات اخیر بازار بورس ایران تأکید کرد: مردم با تشویق دولت در این بازار سرمایه‌گذاری کردند و در شرایط سخت کنونی و نوسانات خسارت‌باری که اخیرا در این بازار اتفاق افتاد، دولت موظف است کم‌کاری نهادهای مسئول در این رابطه را جبران نموده و از سرمایه مردم حفاظت و از خسارت دیدگان حمایت نماید.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه با تشکر از اقدام‌های اخیر وزارت صمت گفت: این وزارتخانه و دستگاه‌های دیگر در بحران کرونا تلاش کنند که با استفاده از توانمندی‌های داخلی نسبت به رفع مشکلات مردم و تأمین کالاهای ضروری آنها اقدام نمایند.

بادامچیان همچنین با اشاره به گشایش‌های اخیر اقتصادی توسط دولت اظهار داشت: برطرف شدن ناگهانی موانع ترخیص کالاها از گمرک و تأمین و توزیع کالاهای ضروری در بازار نشان می دهد که مشکلات اقتصادی کشور ریشه داخلی دارد و نباید آن را به رویدادهای برخی دولت‌ها موکول کرد. بلکه با عزم و اراده مسئولین و تکیه بر ظرفیت‌های داخلی می توان مشکلات را برطرف کرد.

وی در ادامه با اشاره به عدم تغییر در سیاست خارجی نظام با توجه به انتخابات اخیر ریاست جمهوری در آمریکا تأکید کرد: همان گونه که مقام معظم رهبری هم فرمودند، سیاست خارجی نظام با تغییر رؤسای جمهور آمریکا تغییر نخواهد کرد چرا که دولت‌ها در آمریکا تابع سیاست‌های از پیش تعیین شده می باشند و مواضع ترامپ و بایدن هم نسبت به جمهوری اسلامی مشخص است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی اضافه کرد: نظام مستقل و ظلم ستیز جمهوری اسلامی نیز سیاست‌های اصولی و اساسی خود را در هر شرایطی خواهد داشت.

بادامچیان افزود: اصلاح‌طلبان با سیاست‌های غلط گذشته و تفکر غرب‌گرا در سیاست‌های خود در طول این سال‌ها همواره شکست خورده‌اند؛ زیرا از یک طرف به مردم متعهد و استقلال همه‌جانبه خواه ایران و نیروهای داخلی تکیه نکردند و از دیگر سو امروز که انتخابات مفتضح آمریکا، لیبرال دموکراسی غربی و غربزدگی را آشکار و رسوا کرده است، دیگر سخنی برای مطرح کردن ندارند و دچار خطای بزرگتری شدند که تصور دارند بایدن در اوضاع آشفته ایران می‌تواند نقطه‌ امیدی برای آنها باشد.

وی تصریح کرد: بایدن رئیس‌جمهور بسیار ضعیف و متزلزلی است؛ زیرا دچار اختلافات شدید مردان پشت پرده و خاکستری آمریکاست.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: آمریکا در بحران‌های شدید کرونایی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی غرق است و امید نجات از غرق‌شدگان، غلط است.

بادامچیان تاکید کرد: اصلاح‌طلبان از گردابی که در آن گرفتارند به امید آمریکا و بایدن نباشند.

وی در ادامه از حرکت فعال مشترک جامعه روحانیت مبارز استقبال کرد و اظهار امیدواری نمود که در انتخابات 1400 ملت شاهد وحدت همه نیروهای انقلابی و حزب‌اللهی برای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی باشند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی درباره آخرین تحولات منطقه نیز گفت: اوضاع منطقه در آینده تحولات خاصی را خواهد داشت؛ کشورهایی که دیروز با دستور ترامپ با ملت‌های اسلامی سیاست‌های خصمانه داشتند و با رژیم صهیونیستی سازش کردند، با خشم ملت‌های مسلمان منطقه روبرو خواهند شد و بحران آمریکا هم نمی گذارد از آنها حمایت کنند و بهتر است هرچه زودتر از این مسیر خطرناک برگردند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها