کد خبر: 445496
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۵ ۱۹:۴۵:۰۰
| |

علی ربیعی: از شنبه تردد بین شهرها هم ممنوع خواهد بود

سخنگوی دولت گفت: در نشست روز یکشنبه دولت با موضوع مبارزه با کرونا قرار شد از شنبه اول آذر تعطیلی شهرها اجرایی شود. در این تعطیلی گسترده حتی به خروج از شهرها سختگیری خواهد شد و تردد از شهر به شهر ممنوع خواهد بود.

علی ربیعی: از شنبه تردد بین شهرها هم ممنوع خواهد بود
کد خبر: 445496
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۵ ۱۹:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| علی ربیعی سخنگوی دولت روز یکشنبه پس از نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به نشست امروز هیات دولت درباره مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا اظهارداشت: در نشست امروز ابعاد اجرایی مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا بررسی شد.

وی با تاکید بر لزوم همراهی و همکاری دستگاههای مختلف گفت: همه دستگاه‌ها بایدبرای موفقیت در مقابله با کرونا کمک کنند. تاکید رئیس جمهوری براین است که همه دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها مکلف به اجرای دقیق مصوبات هستند و همه اجزای دولت و همه ارکان نظام برای کنترل، مدیریت و کاهش شیوع ویروس کرونا باید دست به دست هم دهند.

دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری با بیان اینکه چند استراتژی در نشست امروز مورد بحث قرار گرفت، گفت: نخستین بحث، موضوع تعطیلی گسترده بود که قرار شد از شنبه اول آذر اجرایی شود. در این تعطیلی گسترده حتی نسبت به خروج از شهرها سختگیری خواهد شد و تردد از شهر به شهر ممنوع خواهد بود.

به گفته وی در این تعطیلی گسترده صرفاً تولید کنندگان و تامین کنندگان کالاها و تولیدات مورد نیاز و ضروری مشغول فعالیت خواهند بود. امروز همچنین علاوه بر تعطیلی گسترده بحث افزایش تست نیز مطرح و مقرر شد سازمان برنامه و بودجه بودجه‌ها را در اختیار وزارت بهداشت قرار دهد تا تست به صد هزار نفر برسد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها