«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

داور برای اجرای قانون شخصاً دست‌به‌کار شد + ویدئو

همواره رسانه‌های ورزشی از فحاشی و حتی ضرب‌وجرح داوران سخن گفته‌اند، اما این بار در یک مسابقه رسمی در سطح جام ملت‌های آفریقا داور خود دست‌به‌کار شد و شخصاً پاسخ سرمربی یکی از تیم‌ها را به شکل فیزیکی داد.

داور برای اجرای قانون شخصاً دست‌به‌کار شد + ویدئو
کد خبر: 445517
|
۱۳۹۹/۰۸/۳۰ ۱۴:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| همواره رسانه‌های ورزشی از فحاشی و حتی ضرب‌وجرح داوران سخن گفته‌اند، اما این بار در یک مسابقه رسمی در سطح جام ملت‌های آفریقا داور خود دست‌به‌کار شد و شخصاً پاسخ سرمربی یکی از تیم‌ها را به شکل فیزیکی داد.

به گزارش اعتمادآنلاین، رسانه‌های عربی به نقل از شبکه‌های اجتماعی سودانی خبر دادند، در جریان دیدار تیم‌های ملی سودان و غنا در چارچوب بازی‌های مقدماتی جام ملت‌های آفریقا (کامرون 2022) داور چهارم مسابقه به سوی سرمربی تیم ملی سودان رفت و با او درگیر شد.

بر اساس تصاویر منتشرشده از این درگیری، داور چهارم سنگالی دیدار که ظاهراً از اعتراضات مکرر سرمربی تیم ملی سودان خسته شده بود با او درگیر شد.

ماجرا زمانی به اوج رسید که «هابیر فیلود» سرمربی تیم ملی سودان در دقیقه 37 بازی به نادیده گرفتن سقوط مهاجم تیمش در محوطه جریم توسط داور به داور چهارم اعتراض کرد و آن‌قدر این کار خود را ادامه داد تا در نهایت داور سنگالی او را با دست به عقب راند و نقش زمین کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها