کد خبر: 445520
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۸ ۰۶:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

نقشه راه دونالد ترامپ برای دوره بعد از ریاست‌جمهوری چیست؟

گرچه دونالد ترامپ در دوره فعالیت‌های انتخاباتی‌اش اصلاً به فکر خروج زودهنگام از کاخ سفید نبود، اما به هر روی نام او نیز در زمره رؤسای جمهور تک‌دوره‌ای تاریخ آمریکا قرار گرفت.

نقشه راه دونالد ترامپ برای دوره بعد از ریاست‌جمهوری چیست؟
کد خبر: 445520
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۸ ۰۶:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| گرچه دونالد ترامپ در دوره فعالیت‌های انتخاباتی‌اش اصلاً به فکر خروج زودهنگام از کاخ سفید نبود، اما به هر روی نام او نیز در زمره رؤسای جمهور تک‌دوره‌ای تاریخ آمریکا قرار گرفت.

به گزارش اعتمادآنلاین، فرانس پرس در گزارشی نگاهی به چند گزینه پیش روی ترامپ بعد از 20 ژانویه 2021 انداخته است.

به نوشته این خبرگزاری، وقت آزاد رئیس‌جمهور چهل و پنجم آمریکا که ولع زیادی به بازی گلف دارد و حتی در روزی که همگان در پی اعلام نتایج انتخابات بودند او در زمین گلف مشغول بازی بود باعث می‌شود تا او پس از پایان ریاست‌جمهوری با اوقات فراغت بیشتری به انجام این بازی بپردازد و به پیشرفت‌های بیشتری در این ورزش دست پیدا کند.

بازگشت به تلویزیون

در دوره انتقال قدرت احتمالاً دونالد ترامپ برای بازگشت به تلویزیون وسوسه خواهد شد.

هرچند در دهه‌های 80 و 90 نام او به عنوان یکی از قطب‌های ساختمان‌سازی در آمریکا درخشید، اما آنچه که نام او را وارد خانه‌های آمریکایی‌ها کرد برنامه تلویزیونی‌ای بود که در تهیه‌اش مشارکت داشت و طی سال‌های 2004 تا 2015 پخش می‌شد.

برنامه کارآموز

«تو اخراجی»، تکیه کلام ترامپ در برنامه «کارآموز» (The Apprentice)، به تکیه کلامی رایج در جامعه تبدیل شده بود. او این تکیه کلام را به افراد حاضر در برنامه می‌گفت.

تو اخراجی برنامه کارآموز

راهرو دادگاه‌ها

احتمالاً خروج دونالد ترامپ از کاخ سفید می‌تواند به معنای تاریک شدن افق قضایی او باشد. ترامپ در نیویورک پرونده‌های مفتوح قضایی‌ای دارد که هر یک از آنها می‌تواند منجر به تعقیب قضایی او شود؛ از فریب مالیاتی گرفته تا دستکاری حساب و ارائه اطلاعات اشتباه همگی جزو این پرونده‌ها هستند.

ترامپ

آماده شدن برای بازگشت در سال 2024

به رغم شکست ترامپ در نشستن بر مسند ریاست‌جمهوری، او همچنان حاضر به پذیرش ناکامی خود نیست و رسماً به آن اذعان نکرده است.

با توجه به 70 میلیون رأیی که او در انتخابات کسب کرده، احتمالاً برای دور بعدی انتخابات ریاست‌جمهوری دوباره کاندیدا خواهد شد و از هم‌اکنون برای چهار سال آینده برنامه‌ریزی می‌کند.

ترامپ 2024

زندگی را از نو آغاز می‌کند

چند ماه پیش دونالد ترامپ در جریان یکی از میتینگ‌های انتخاباتی خود به شوخی گفته بود در صدد خرید یک کاروان است تا به اتفاق ملانیا بانوی اول یک سفر زمینی انجام دهند.

او در این باره در کاخ سفید گفته بود: شاید از طریق جاده به نیویورک بروم. فکر کنم یک کاروان خواهم خرید و همراه بانوی اول مسافرتی را آغاز کنیم.

او در یک سخنرانی انتخاباتی دیگر که در ایالت پنسیلوانیا انجام داد ضمن ستایش زیبایی کامیون‌هایی که کمی دورتر پارک شده بودند، گفت: کامیون‌های زیبایی هستند. فکر می‌کنید می‌توانم یکی از آنها را سوار شوم و با آن رانندگی کنم؟ من خیلی آنها را دوست دارم و به جاده‌پیمایی با آنها علاقه‌مند هستم.

ماشین تر

علاوه بر این حدس و گمان‌ها، او یک بار هم گفته بود اگر در مقابل جو بایدن شکست بخورد، چند هفته‌ای حالش بد خواهد شد و شاید هم کشور را ترک کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها