کد خبر: 445521
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۹ ۱۷:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

سوری‌ها به شدت در تلاش برای پناهندگی در کانادا هستند

برخی از سازمان‌های مردم‌نهاد در کانادا تلاش‌های خود را برای انتقال بیشترین تعداد ممکن از سوری‌های آواره در ترکیه و لبنان به این کشور افزایش داده‌اند.

سوری‌ها به شدت در تلاش برای پناهندگی در کانادا هستند
کد خبر: 445521
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۹ ۱۷:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| برخی از سازمان‌های مردم‌نهاد در کانادا تلاش‌های خود را برای انتقال بیشترین تعداد ممکن از سوری‌های آواره در ترکیه و لبنان به این کشور افزایش داده‌اند.

به گزارش اعتمادآنلاین، به نقل از شبکه تلویزیونی کانادایی «سی‌بی‌سی»، دانش‌آموزان و کارکنان مدرسه‌ای در واترلو برای جمع‌آوری کمک‌های مالی به منظور تامین هزینه رساندن برخی از اتباع سوریه به خانواده‌های خود که در کانادا به سر می‌برند 10 کیلومتر راهپیمایی کردند.

طبق اخبار این شبکه تلویزیونی، برخی از خانواده‌های سوری که از جنگ داخلی این کشور گریخته بودند مجبور شدند تعدادی از کودکان خود را در ترکیه باقی بگذارند و خود به کانادا عزیمت کنند، اما تا به امروز به دلایل مختلف نتوانسته‌اند فرزندان‌شان را به کانادا منتقل کنند.

بر اساس این گزارش، بعد از اعلام وزیر خارجه کانادا مبنی بر آمادگی کشورش در پذیرش بیش از یک میلیون و 200 هزار مهاجر جدید تلاش برخی از سازمان‌ها برای اختصاص سهمیه‌ای از این مهاجرت به سوری‌های بازمانده از خانواده‌هایشان که در کانادا سکونت دارند شدت بیشتری به خود گرفته است.

قرار است کانادا 400 هزار نفر از این تعداد را در سال 2021، 411 مهاجر خارجی را در سال 2022 و 421 هزار مهاجر را هم در سال 2023 بپذیرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها