کد خبر: 445644
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۶ ۱۱:۲۴:۰۰
| |

میرتاج‌الدینی، نایب‌رئیس کمیسیون برنامه و بودجه اعلام کرد:

اصلاح طرح الزام دولت برای پرداخت یارانه کالاهای اساسی از سوی شورای نگهبان

نایب‌رئیس کمیسیون برنامه و بودجه گفت: درباره رد «طرح الزام دولت برای پرداخت یارانه کالاهای اساسی» گفت: طرح تامین کالاهای اساسی به طوری کلی از سوی شورای نگهبان رد نشده است بلکه ایراداتی گرفته شده که باید آن‌ها را اصلاح کنیم.

اصلاح طرح الزام دولت برای پرداخت یارانه کالاهای اساسی از سوی شورای نگهبان
کد خبر: 445644
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۶ ۱۱:۲۴:۰۰

اعتمادآنلاین| نایب‌رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از جلسه با حقوق‌دانان شورای نگهبان برای رفع ایردات «طرح الزام دولت برای پرداخت یارانه کالاهای اساسی» خبر داد.

محمدرضا میرتاج‌الدینی درباره رد «طرح الزام دولت برای پرداخت یارانه کالاهای اساسی» گفت: طرح تامین کالاهای اساسی به طوری کلی از سوی شورای نگهبان رد نشده است بلکه ایراداتی گرفته شده که باید آن‌ها را اصلاح کنیم.

نایب‌رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: همیشه طرح‌های مجلس در رفت‌وآمد با شورای نگهبان است .

وی ادامه داد: از حقوق‌دانان شورای نگهبان دعوت شده است تا در جلسه امروز و فردای کمیسیون برنامه و بودجه حضور پیدا کنند تا ایراداتی که به طرح گرفته شده اصلاح شوند و مجدداً به صحن بازگردد.

میرتاج‌الدینی درباره ایرادات شورای نگهبان به «طرح الزام دولت برای پرداخت یارانه کالاهای اساسی» نیز گفت: عمده خواسته شورای نگهبان این است که مشخص شود محل تامین منابع از دارایی‌های دولت کجا و چگونه باید صورت بگیرد؛ درواقع شورا از مجلس خواسته است یک تعینی را برای این منابع مشخص کند.

وی خاطرنشان کرد: دولت می‌تواند از بازار سرمایه مانند دارایی دوم این محل‌ها رامشخص کند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو تاکید کرد: با توجه به شرایط کشور، مشکلات اقتصادی و معیشتی و تورم و گرانی، وجود چنین طرح‌هایی لازم است؛ چرا که نه تنها درآمد مردم فرقی نکرده بلکه قدرت خرید آنان نیز کاهش پیدا کرده است؛ بنابراین چنین طرح‌هایی با عنوان یارانه کالای اساسی که به کارت یارانه افراد واریز می‌شود کمک بسیار شایانی به تهیه اقلام ضروری و اساسی می‌کند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها