کد خبر: 445664
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۶ ۱۲:۰۸:۰۷
| |

لیگ والیبال تعطیل می‌شود؟

با توجه به اعمال محدودیت های مسافرتی بین شهری و تعطیلی استان تهران با تصمیم دولت به خاطر شیوع گستره ویروس کرونا، به نظر می‌رسد که لیگ والیبال مجددا تعطیل خواهد شد.

لیگ والیبال تعطیل می‌شود؟
کد خبر: 445664
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۶ ۱۲:۰۸:۰۷

اعتمادآنلاین| با توجه به اعمال محدودیت های مسافرتی بین شهری و تعطیلی استان تهران با تصمیم دولت به خاطر شیوع گستره ویروس کرونا، به نظر می‌رسد که لیگ والیبال مجددا تعطیل خواهد شد.

پس از شروع لیگ برتر والیبال و طی شدن 7 هفته از این رقابت‌ها به شیوه ادوار گذشته، به دلیل شیوع گسترده کرونا میان تیم ها فدراسیون مجبور شد تا لیگ را به مدت 20 روز تعطیل کرده و ادامه مسابقات را از تاریخ 18 آبان ماه به صورت متمرکز در تهران پیگیری کند.

اکنون پس از برگزاری مسابقات هفته های هشتم، نهم و دهم به صورت متمرکز در تاریخ 18 تا 22 آبان، قرار است دیدارهای هفته های یازدهم، دوازدهم و سیزدهم نیز به صورت متمرکز از تاریخ پنجم تا نهم آذر در تهران برگزار شود که این موضوع به دلیلی وضعیت بحرانی کشور و خصوصا استان تهران به خاطر شیوع گسترده کرونا در هاله ای از ابهام قرار دارد.

روز گذشته حسن روحانی اعلام کرد: "با توجه به گسترش بیماری، افزایش ابتلا و مرگ و میر و فشار سنگین به بخش بهداشت و درمان، دولت ناچار است مطابق نظر کارشناسان، سیاست‌ها و محدودیت‌های جدیدی مقرر کند و با تعطیلی فراگیر، مانع پیش‌روی این ویروس مخرب شود."

فدراسیون والیبال نیز امروز (دوشنبه) 26 آبان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که احتمال تعطیلی مجدد لیگ والیبال به مدت دو هفته وجود دارد.

متن بیانیه فدراسیون به شرح زیر است:

"بر اساس صحبت‌های ریاست محترم جمهوری و دستورالعمل ارسالی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، احتمال تعطیلی دو هفته‌ای مسابقات والیبال از اول آذرماه وجود دارد. در این ارتباط، فدراسیون والیبال در حال رایزنی با مسئولین ذی‌ربط بوده و خبر تکمیلی، تا پایان وقت اداری امروز اطلاع‌رسانی خواهد شد."

با توجه به این شرایط اکنون باید دید که آیا لیگ والیبال مجددا به دلیل شیوع گستره کرونا و اعمال محدودیت های مسافرتی بین شهری تعطیل خواهد شد یا به واسطه رایزنی فدراسیون با مسئولان و اعمال پروتکل های بهداشتی جدید با مشورت ستاد ملی مبارزه با کرونا، این رقابت‌ها ادامه پیدا می‌کند؟

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها