کد خبر: 445739
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۶ ۱۵:۲۷:۱۵
| |

نقاشی یک هنرمند ایرانی در موزه CICA کره جنوبی قرار گرفت

تابلوی نقاشی سحر علیزاده نقاش ایرانی در کلکسیون آثار هنری موزه CICA کره جنوبی قرار گرفت.

نقاشی یک هنرمند ایرانی در موزه CICA کره جنوبی قرار گرفت
کد خبر: 445739
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۶ ۱۵:۲۷:۱۵

اعتمادآنلاین| سحر علیزاده نقاش ایرانی در توضیح این اثر گفت: سایه‌ها همواره تصویری دو بعدی و تقریباً تک‌رنگ از پدیده‌های سه بعدی جهان رنگارنگ ما هستند.

همین امر محور اصلی آثارم است؛ سایه‌ها، تصاویر تخت حاصل از تأثیر نور بر افراد و اشیا در راستای روایتی پاره پاره از جهانی که در آن زندگی می‌کنیم.

من با واژگون نشان دادن اصول بدیهی ادغام شده درک و احساس، فضای جدیدی را ایجاد می‌کنم که در آن در پشت صحنه زندگی، احساسات و اصوات ناخودآگاه نقش اصلی را به عهده می‌گیرند و خودشان و درون غیرقابل نفوذشان به شکل چیزهای مختلف درمی‌آیند.

وی افزود: ماهیت ترکیبی سایه، به عنوان عنصری ضروری و غیرقابل اجتناب، اما ناسازگار و وهم‌انگیز، به ابزاری قدرتمند برای رسیدن به دانشی مبهم و معوج تبدیل می‌شود که به جای آشکار کردن چیزها با پاره کردن پرده فرضی توهم، سایه‌های آنها رها می‌کند، و خودشان را به همراه اسرار و فحوای آن ها، کامل و بی‌عیب و نقص در امان نگه می‌دارد.

علیزاده گفت: تاکید بر تخت‌نمایی در این آثار هم‌سو با واقعیت مادی نقاشی است؛ تصویری از جهان خاکستری سایه‌ها.

سحر علیزاده متولد تهران است و از سال 1396 به طور جدی فعالیت هنری خود را نزد نرگس سلیمان‌زاده در زمینه نقاشی آغاز کرده است؛ او در نمایشگاه انفرادی داخلی و چندین نمایشگاه گروهی داخلی و خارجی و همچنین در حراج بین‌المللی Salerno رم در خانه حراج principe group و با مشارکت مؤسسه هنری سکو شرکت داشته است و تا کنون در چندین مجله بین‌المللی آثارش منتشر شده و توانسته است نقد هنری و انتشار در مجله JULIET ایتالیا را کسب کند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها