کد خبر: 445859
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۷ ۱۰:۵۲:۰۰
| |

کارآفرینان موتور محرکه توسعه و از عوامل موثر در خلاقیت و نوآوری در جامعه هستند

علی حسین نژاد، مدیرکل تامین اجتماعی گیلان، با تبریک و پاسداشت هفته جهانی کارآفرینی، از همت بلند و اندیشه والای کارآفرینان که با سرمایه‌گذاری و خلق ایده‌ها و ایجاد اشتغال در عرصه تولید، صنعت، نوآوری، خلاقیت و رونق اقتصادی گام برداشته و مسیر توسعه را هموار می‌نمایند قدردانی کرد. 

کارآفرینان موتور محرکه توسعه و از عوامل موثر در خلاقیت و نوآوری در جامعه هستند
کد خبر: 445859
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۷ ۱۰:۵۲:۰۰

اعتمادآنلاین| علی حسین نژاد مدیر کل تامین اجتماعی استان گیلان درآستانه هفته جهانی کارآفرینی با اشاره به اینکه تولید فکر و برنامه، تعیین خط مشی و سیاست گذاری، کارآفرینی و نوآوری و نظارت و سازماندهی از مهمترین کارکردهای مدیران در عرصه های تولیدی صنعتی است افزود: در این میان از کارآفرینان باید بعنوان موتور محرکه توسعه در اقتصاد و عامل ایجاد خلاقیت و نوآوری یاد نمود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اکثر کشورهای توسعه یافته در حال انتقال از حالت بروکراتیک و اداری به کارآفرینی و مهارت آموزی هستند اظهار داشت: موج گسترده فعالیتهای اقتصادی و تکنولوژی همراه با تغییر فراگیر روشها و نگرشها طی دهه های اخیر بسیاری از سازمانها را به آموزش و جذب نیروهای کارآفرین سوق داده است.

علی حسین نژاد با بیان اینکه نقش کلیدی کارآفرین ایجاد واحدهای اقتصادی کوچک و متوسط اما پویا با رویکرد اشتغال زایی و نوآوری است اذعان نمود: مسئولیت اولیه کارآفرین، جمع آوری منابع لازم برای شروع کسب و کار و تمرکز بر نوآوری در فعالیت های منحصر به فرد و جدید است.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان خاطر نشان ساخت: رعایت استانداردهای فنی یک محصول، افزایش بازده منابع، ایجاد بازار جدید ازویژگی های کارآفرینی بوده و در نهایت کارآفرین فردی است که توانایی آنرا دارد تا فرصت کسب و کار را ببیند، ارزیابی کند، منابع را جمع آوری و ضمن بهره برداری از آنها عملیات دقیقی را برای رسیدن به موفقیت در مسیر خلاقیت و نوآوری پی ریزی کند.

وی افزود: کارآفرینان به اقتضای شرایط کاری اقتصادی و ارتباط با نیروهای مولد جامعه که امر خطیر تولید و حرکت چرخهای اقتصادی را عهده دار میباشند دارای مدیریتی ویژه برخوردار از تفکرات جامعه شناختی، روان شناختی ، تحلیل های اقتصادی و بازار کار هستند.

علی حسین نژاد با بیان اینکه کارفرمایان شاخه ای از درخت تنومند توسعه اند و تامین اجتماعی نیز بعنوان محوری ترین ابزار برقراری عدالت اجتماعی نقش برجسته ای در توسعه اجتماعی اقتصادی جامعه داراست افزود: تعامل با کارفرمایان بعنوان یکی از رئوس مثلث شرکای اجتماعی سازمان تامین اجتماعی همواره از جایگاهی ویژه برخوردار بوده و دراین بین کارفرمایان خاص و کارآفرین برجسته ترین و متمایزترین گروه از این قشر می باشند.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با تبریک و پاسداشت هفته جهانی کارآفرینی، از همت بلند و اندیشه والای کارآفرینان که با سرمایه گذاری و خلق ایده ها و ایجاد اشتغال در عرصه تولید، صنعت، نوآوری، خلاقیت و رونق اقتصادی گام برداشته و مسیر توسعه را هموار می نمایند قدردانی نمود.

منبع: روابط عمومی سازمان تامیین اجتماعی گیلان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها