مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران:

200 هزار نفر از مسافران اتوبوس کاهش یافتند

محمود ترفع، مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از کاهش 200 هزار نفری مسافران اتوبوس در پی شیوع کرونا و کاهش ساعت سرویس دهی خبر داد.

200 هزار نفر از مسافران اتوبوس کاهش یافتند
کد خبر: 446320
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۹ ۰۹:۱۳:۵۱

اعتمادآنلاین| محمود ترفع، مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در مورد تاثیر کاهش ساعت سرویس دهی بر روی تعداد مسافران ناوگان اتوبوسرانی تهران، گفت: پیش از شروع پاندمی کرونا تعداد مسافران ناوگان اتوبوسرانی تهران حدود یک میلیون و 700 الی 800 مسافر در روز بود اما با شیوع بیماری تعداد مسافران کاهش یافت.

وی با بیان اینکه در فروردین ماه تعداد مسافران به شدت کاهش یافت، به گونه ای که با ده درصد ظرفیت مسافران را جابجا می کردیم، افزود: بعد از عادی شدن شرایط برای مردم تعداد مسافران اتوبوس های پایتخت افزایش یافت و به حدود 720 هزار مسافر در روز رسید، اما مجددا با اعلام وضعیت نامناسب در تهران در روزهای اخیر و کاهش ساعت سرویس دهی، مسافران اتوبوس کمتر شدند بگونه ای که در حال حاضر تعداد مسافران اتوبوس به حدود 500 هزار نفر رسیده است.

ترفع با بیان اینکه در روزهای اخیر حدود 200 هزار مسافر از ناوگان اتوبوسرانی کمتر استفاده می کنند، ادامه داد: با توجه به تصمیم جدید ستادملی کرونا نیز مقرر شد از روز شنبه اول آذر ماه ساعت سرویس دهی اتوبوس به ساعت 22 افزایش یابد که تصمیم درستی است چرا که برخی مشاغل دارای شیف شب هستند که اکثرا برای تردد از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می کردند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها