کسانی که حکم رهبر را دارند از کاندیداتوری 1400 منع شده‌اند؟

عباس سلیمی نمین، فعال سیاسی اصولگرا در واکنش به بحث ها در خصوص اظهارات دیروزش پیرامون کاندیداهای انتخابات 1400 گفت: «من نگفته‌ام که آنهایی که حکم رهبر را دارند از کاندیداتوری 1400 منع شده‌اند. بحث منع شدن یا نشدن نیست.»

کسانی که حکم رهبر را دارند از کاندیداتوری 1400 منع شده‌اند؟
کد خبر: 446365
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۹ ۱۰:۴۷:۴۵

اعتمادآنلاین| عباس سلیمی‌نمین، فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: ممکن است برخی شخصیت‌ها حکم رهبری داشته باشند اما منعی برای حضور در انتخابات نداشته باشند.

عباس سلیمی نمین، اظهار کرد: «من نگفته‌ام که آنهایی که حکم رهبر را دارند از کاندیداتوری 1400 منع شده‌اند. بحث منع شدن یا نشدن نیست. ممکن است برخی شخصیت‌ها باشند که با حکم رهبری در مجمع تشخیص مصلحت نظام باشند که این‌ها قطعا منعی ندارند. منتهی در جایگاه‌های اجرایی این چنینی، این تلقی در ذهنم ایجاد شده بود که این بحث در مورد کسانی که جایگاه‌های حساسی را با حکم رهبری در اختیار دارند صدق می‌کند.»

بر اساس این گزارش، پیش از این به نقل از او گفته شده بود: شنیدم که مقام معظم رهبری کسانی که از ایشان حکم داشتند و دارند را از نامزد در انتخابات ریاست جمهوری منع کرده‌اند.

وی افزوده بود: به این افراد گفته‌شده اگر می‌خواهند نامزد انتخابات شوند، از سمت‌هایی که رهبرانقلاب بدان‌ها سپرده، کنار بکشند.

منبع: خبرفوری

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها