«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

چگونه چند فایل‌ پی‌دی‌اف را ادغام کنیم؟

فایل‌های پی‌دی‌اف در موارد گوناگونی استفاده می‌شوند. گاهی نیاز داریم چند فایل را با هم ترکیب کنیم، ما می‌توانیم این کار را به کمک نرم‌افزارهای مختلف و وب‌سایت‌های آنلاین انجام دهیم.

چگونه چند فایل‌ پی‌دی‌اف را ادغام کنیم؟
کد خبر: 446489
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۷ ۰۸:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مژده اصغرزاده- فایل‌های پی‌دی‌اف از قراردادها گرفته تا معاملات تجاری معمولاً کاربردهای زیادی دارند. این اسناد رسمی برای انجام کارهای مختلف در قالب پی‌دی‌اف درمی‌آیند. با وجود این گاهی ما نیاز داریم این اسناد را ویرایش یا با دیگر فایل‌ها ترکیب کنیم؛ اما اغلب اوقات کار با این فایل‌ها در سیستم‌‌عامل‌های مختلف چالش‌برانگیز است. ما در ادامه به ابزارهای مورد نیاز برای ترکیب فایل‌های پی‌دی‌اف می‌پردازیم.

به گزارش اعتمادآنلاین ، به نقل از «Digital Trends»، روش زیر را می‌توانید با استفاده از Adobe Acrobat Pro DC که بهترین ابزار ویرایش پی‌دی‌اف است اجرا کنید. اگر می‌خواهید به طور کامل از این نرم‌افزار استفاده کنید باید نسخه پولی آن را بخرید، اما خوشبختانه این نرم‌افزار یک دوره آزمایشی رایگان دارد که می‌توانید از آن بهره جویید. شما با این نرم‌افزار می‌توانید انتخاب کنید که می‌خواهید چند فایل پی‌دی‌اف را فقط همین یک بار ادغام کنید یا برای دفعات بعد نیز همین تصمیم را دارید.

گام اول: نسخه آزمایشی رایگان Adobe Acrobat Pro DC را دانلود و نصب کنید.

گام دوم: پس از نصب نرم‌افزار آن را باز کرده و روی گزینه ابزار (Tools) در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.

pdf

گام سوم: روی قسمت ادغام فایل‌ها (Combine Files) کلیک کنید.

گام چهارم: بر قسمت آبی‌رنگ Add Files کلیک کنید و سپس اسناد پی‌دی‌اف مورد نظر خود را برای ادغام کردن انتخاب کنید. شایان ذکر است که این روش برای انواع فایل‌ها و نه تنها پی‌دی‌اف قابل اجراست.

pdf

گام پنجم: پس از انتخاب فایل‌های پی‌دی‌اف روی Combine Files کلیک کنید.

گام ششم: اکنون فایل‌های پی‌دی‌اف شما در قالب یک فایل درآمده و تنها کاری که باقی مانده این است که آن را در مکان جدیدی ذخیره کنید. روی File کلیک کرده و سپس Save As را انتخاب کنید و نام و مکان مورد نظر خود را برگزینید.

pdf

اگر ایده استفاده از نرم‌افزار Adobe را نمی‌پسندید یا دوره آزمایشی رایگان شما به پایان رسیده، گزینه‌های دیگری نیز برای ویندوز طراحی شده است. یکی از نرم‌افزارهای ارزان و کارآمد Perfect PDF Combine است که اگر بخواهید فایل‌های پی‌دی‌اف زیادی را با هم ترکیب کنید برای شما بسیار مفید خواهد بود.

روش وب

پی دی اف

ابزار‌های رایگان تحت وب زیادی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد فایل‌های پی‌دی‌اف را ترکیب کنید. اگر نیاز فوری به این کار داشته باشید، این سایت‌ها بهترین گزینه هستند زیرا در این سایت‌ها مهم نیست که مدارک شما از کجا آمده‌ یا به کجا می‌رود. علاوه بر این، دیگر لازم نیست هیچ برنامه اضافی‌ای نصب کنید.

ما در زیر چند مورد از محبوب‌ترین ابزارهای ترکیب فایل‌های پی‌دی‌اف را معرفی می‌کنیم؛ اما به خاطر داشته باشید که همه این سایت‌ها یک کار را انجام می‌دهند. اگر با یکی از ابزارها به مشکل برخوردید، ابزار دیگری را امتحان کنید.

PDF Merge: این سایت را باز کنید. پنجره ساده‌ای با نوارهایی برای کشیدن و رها کردن چند فایل پی‌دی‌اف در آن مشاهده خواهید کرد. این نرم‌افزار یک راه ساده برای ترکیب فایل‌ها دارد. با وجود این، توجه داشته باشید که فقط وقتی فایل‌هایتان پنج مگابایت یا کمتر باشد می‌توانید از آن استفاده کنید.

PDF Joiner: برای انواع فایل‌ها قابل استفاده است. همچنین می‌توانید پی‌دی‌اف‌ها را به JPG یا بالعکس تبدیل کنید. تنها محدودیت این ابزار آن است که با این نرم‌افزار می‌توانید 20 فایل را با هم ترکیب کنید که ممکن است این تعداد برای شما کافی نباشد.

FoxyUtils Merge PDF : این سایت ایده بسیار جذابی دارد. هر بار که با آن فایل‌های پی‌دی‌اف خود را ترکیب کنید در کاشت درخت و کمک به محیط‌زیست شریک خواهید شد.

Smallpdf: شهرت این سایت بدین خاطر است که می‌توان فایل‌ها را مستقیم از Dropbox یا Google Drive بارگیری کرد. شما می‌توانید با استفاده از این سایت در انجام مراحل یا وقت‌تان صرفه‌جویی کنید. Smallpdf به خصوص برای اوقاتی که پروژه‌های مشترکی با همکاران‌تان در شرکت دارید بسیار مفید است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها