کد خبر: 446550
|
۱۳۹۹/۰۸/۳۰ ۱۱:۳۹:۴۹
| |

اسلامی:

پنالتی صد درصد روی من گرفته نشد/ اشتباهات داور آزارمان داد

کریم اسلامی مهاجم تیم فوتبال نساجی قائمشهر تأکید کرد که داور دیدار این تیم برابر تراکتور تحت تأثیر نام سرخپوشان تبریزی قرار گرفته بود.

پنالتی صد درصد روی من گرفته نشد/ اشتباهات داور آزارمان داد
کد خبر: 446550
|
۱۳۹۹/۰۸/۳۰ ۱۱:۳۹:۴۹

اعتمادآنلاین| کریم اسلامی درباره تساوی تیمش برابر تراکتور در قائمشهر گفت: ما شناخت خوبی از تراکتور داشتیم و می‌دانستیم آنها تیم پر مهره‌ای هستند. نقاط قوت و ضعف تراکتور را هم مربیان ما به خوبی آنالیز کرده بودند. در نیمه اول و حتی نیمه دوم تیم ما تراکتور را به شکلی عالی کنترل کرد و فکر می‌کنم اگر داور دقت بیشتری می‌کرد قطعاً بازی را می‌بردیم. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم و در این بازی لایق برد بودیم، ولی اشتباهات داور اذیت‌مان کرد.

وی با بیان اینکه داور تحت تأثیر تیم حریف قرار گرفته بود، خاطر نشان کرد: گل تراکتور که آفساید بود و یک پنالتی صد درصد روی من در نیمه اول گرفته نشد که تیکدری در آن صحنه خطا کرد. به نظر من داور تحت تأثیر نام بازیکنان تراکتور قرار گرفته بود و اکثر سوت‌ها به نفع تراکتوری‌ها بود. داورها باید بدانند که نباید فرقی بین تیم‌ها قائل شوند. همه تیم‌ها تلاش می‌کنند که بهترین نتایج را بگیرند و نباید اشتباهات طوری باشد که تیمی متضرر شود.

مهاجم تیم فوتبال نساجی در پایان اظهار داشت: تا الان چهار امتیاز گرفته‌ایم. امیدوارم در بازی‌های آینده نتایج بهتری بگیریم و دل همه مردم استان مازندران مخصوصاً قائمشهری‌ها را شاد کنیم. ما بازیکنان خوبی در اختیار داریم و کادر فنی هم تلاش می‌کند تا تیم از لحاظ فنی در بهترین شرایط قرار داشته باشد. امیدوارم فصل خوبی برای نساجی رقم بخورد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها