نشریه پرتغالی:

احتمالاً کی‌روش دو میلیون دلار غرامت می‌گیرد و از کلمبیا اخراج می‌شود

رکورد پرتغال گزارش داد که احتمالاً کارلوس کی‌روش با دریافت غرامت دو میلیون دلاری از هدایت کلمبیا برکنار خواهد شد. نشریه رکورد همچنین مدعی شده که دیدار چهارشنبه شب بین کارلوس کی‌روش و رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا کاملا دوستانه بوده و آنها در آرامش کامل به دنبال یافتن راهی برای رسیدن به بهترین راه حل ممکن بوده اند.

احتمالاً کی‌روش دو میلیون دلار غرامت می‌گیرد و از کلمبیا اخراج می‌شود
کد خبر: 446561
|
۱۳۹۹/۰۸/۳۰ ۱۲:۳۷:۲۱

اعتمادآنلاین| اخبار پیرامون اخراج احتمالی کارلوس کی روش از تیم ملی کلمبیا به یکی از مهم ترین بحث های مطبوعات پرتغالی تبدیل شده است. در همین ارتباط نیز رکورد پرتغال گزارش داده که احتمالاً طی روزهای آینده کی روش با دریافت غرامت دو میلیون یورویی از هدایت تیم ملی کلمبیا برکنار خواهد شد.

در گزارش رکورد پیرامون این موضوع آمده است: " کارلوس کی‌روش تا پایان جام جهانی 2022 قطر با فدراسیون فوتبال کلمبیا قرارداد دارد و در صورتی که آنها بخواهند او را برکنار کنند باید مبلغ موجود در بند فسخ دو جانبه را بپردازند. این بند شامل پرداخت مبلغ دو میلیون دلار به کارلوس کی روش می شود که باعث خواهد شد فدراسیون فوتبال کلمبیا متحمل هزینه سنگین شود."

نشریه رکورد همچنین مدعی شده که دیدار چهارشنبه شب بین کارلوس کی‌روش و رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا کاملا دوستانه بوده و آنها در آرامش کامل به دنبال یافتن راهی برای رسیدن به بهترین راه حل ممکن بوده اند.

به نظر می‌رسد که طی ساعات آینده همه چیز در این باره مشخص خواهد شد و اگر کارلوس کی روش از هدایت کلمبیا برکنار شود، فدراسیون فوتبال این کشور سریعاً اقدام خود را برای به خدمت گرفتن جانشین او آغاز خواهد کرد زیرا آنها باید در ماه مارس دو رقابت حساس مقابل برزیل و پاراگوئه انجام دهند.

منبع: ورزش سه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها