کد خبر: 446589
|
۱۳۹۹/۰۸/۳۰ ۱۴:۱۴:۰۰
| |

پیام تسلیت مدیران رسانه ملی در پی درگذشت خبرنگار لاهیجانی

مرحوم مرتضی محیطی اصل، خبرنگار صدا و سیمای مرکز گیلان که 21 سال سابقه همکاری با رسانه ملی داشت، بعد از چندین روز بستری در بیمارستان پیروز لاهیجان به علت ابتلا به بیماری کرونا، روز گذشته در سن 67 سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

پیام تسلیت مدیران رسانه ملی در پی درگذشت خبرنگار لاهیجانی
کد خبر: 446589
|
۱۳۹۹/۰۸/۳۰ ۱۴:۱۴:۰۰

اعتمادآنلاین| در پی درگذشت مرتضی محیطی، خبرنگار آزاد خبرگزاری صدا و سیما در شهرستان لاهیجان، سیدمهرداد سیدمهدی، رئیس خبرگزاری سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی، علی علوی، مدیرکل اخبار استان‌های رسانه ملی و محمدباقر باقرزاده، مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت این خبرنگار سختکوش را به خانواده و همکارانش در معاونت خبر این مرکز تسلیت گفتند.

تسلیت رئیس خبرگزاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران


درگذشت همکار محترم و سختکوش جناب مرتضی محیطی را خدمت خانواده محترم ایشان و همه همکاران محترم خبر گیلان تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و غفران و برای خانواده محترم ایشان صبر و اجر مسئلت دارم.

پیام تسلیت مدیرکل اخبار استان‌های رسانه ملی


این جانب ضمن عرض تسلیت به خبرنگاران رسانه ملی و معاونت خبر صدا و سیمای مرکز گیلان از درگاه خداوند متعال برای زنده یاد مرتضی محیطی علوّ درجات و برای خانواده گرامی آن مرحوم و بازماندگان صبر و طول عمر با عزت مسئلت می‌نمایم.

تسلیت مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان


خبر درگذشت مرد خستگی ناپذیر عرصه خبر و اطلاع رسانی، جناب آقای مرتضی محیطی، خبرنگار پیشکسوت صدا و سیمای مرکز گیلان موجب تأثر و تألم بسیار شد.

ایشان دلاورانه در جهاد رسانه‌ای علیه کرونا به میدان آمد و با تلاش و ایثار لحظه‌ای در خدمت خالصانه به مردم و رفع مشکلات آن‌ها غفلت نکرد.

این جانب ضمن عرض تسلیت به جامعه محترم رسانه‌ای استان به ویژه همکاران این خبرنگار فقید در معاونت خبر صدا و سیمای مرکز گیلان از درگاه خداوند متعال برای زنده یاد محیطی علوّ درجات و برای خانواده گرامی آن مرحوم و بازماندگان صبر و طول عمر باعزت مسئلت می‌نمایم.

مرحوم مرتضی محیطی اصل، خبرنگار صدا و سیمای مرکز گیلان که 21 سال سابقه همکاری با رسانه ملی داشت، بعد از چندین روز بستری در بیمارستان پیروز لاهیجان به علت ابتلا به بیماری کرونا، روز گذشته در سن 67 سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها