کد خبر: 446682
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۱ ۰۸:۲۸:۲۲
| |

چرا پاری‌سن‌ژرمن برابر موناکو شکست خورد؟

ام باپه بعد از باخت PSG برابر موناکو گفت: اعتماد به نفس بیش از حد یکی از دلایل شکست ما در این دیدار بود. این بازی را باید فراموش کرد. نباید زیاد وارد جزئیات شد چرا که یک بازی بسیار حساس برابر لایپزیگ در لیگ قهرمانان اروپا پیش رو داریم

چرا پاری‌سن‌ژرمن برابر موناکو شکست خورد؟
کد خبر: 446682
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۱ ۰۸:۲۸:۲۲

اعتمادآنلاین| پاری سن ژرمن در حساس ترین بازی هفته یازدهم رقابت های لیگ فرانسه با نتیجه سه بر دو برابر موناکو تن به شکست داد.

پاری سن ژرمن در نیمه نخست این بازی با دو گل ام باپه به پیروزی رسید اما در نیمه دوم سه گل دریافت گرفت تا شکست تلخی را تجربه کند.

ام باپه بعد از بازی گفت:این بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه نخست بسیار خوب بودیم و با ارائه یک بازی مقتدرانه با دو گل به پیروزی رسیدیم اما در نیمه دوم به کلی شرایط تغییر کرد و این موناکو بود که عملکرد بهتری از خود نشان داد.

او ادامه داد: اعتماد به نفس بیش از حد یکی از دلایل شکست ما در این دیدار بود. این بازی را باید فراموش کرد. نباید زیاد وارد جزئیات شد چرا که یک بازی بسیار حساس برابر لایپزیگ در لیگ قهرمانان اروپا پیش رو داریم و باید تلاش کرد تا در این دیدار به پیروزی دست پیدا کرد. این بازی بسیار متفاوت است و در شرایط خاصی برگزار می شود.

پاری سن ژرمن با وجود شکست در این دیدار با 24 امتیاز در صدر جدول رده بندی باقی ماند اما این تیم در لیگ قهرمانان اروپا اصلا وضعیت خوبی ندارد. تیم توخل فصل قبل توانست به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند اما در فصل جاری در سه بازی دو بار تن به شکست داده است و اگر نتواند در دیدار برگشت برابر لایپزیگ به پیروزی برسد شانس بسیار کمی برای صعود به دور بعد خواهد داشت.

بعید نیست که دیدار برابر لایپزیگ آخرین فرصت به توخل باشد و در صورت پیروز نشدن احتمال اخراج او بسیار زیاد خواهد بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها