کد خبر: 446744
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۱ ۱۰:۲۶:۰۵
| |

جلسه مشترک کمیسیون بودجه با هیات‌رئیسه مجلس درباره بودجه 1400

جلسه مشترک کمیسیون برنامه با هیات رئیسه درباره بودجه 1400، بررسی قیمت مصالح ساختمانی با حضور وزیر صمت، بررسی تحولات امنیتی منطقه با حضور معاون ستاد مشترک ارتش بخشی از دستور کارهای کمیسیون‌های مجلس در هفته جاری است.

جلسه مشترک کمیسیون بودجه با هیات‌رئیسه مجلس درباره بودجه 1400
کد خبر: 446744
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۱ ۱۰:۲۶:۰۵

اعتمادآنلاین| جلسه مشترک کمیسیون برنامه با هیات رئیسه درباره بودجه 1400، بررسی قیمت مصالح ساختمانی با حضور وزیر صمت، بررسی تحولات امنیتی منطقه با حضور معاون ستاد مشترک ارتش بخشی از دستور کارهای کمیسیون‌های مجلس در هفته جاری است.

دستور کار کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی از شنبه تا چهارشنبه (اول تا 5 آذر) اعلام شد.

چهارشنبه هفته جاری در کمیسیون آئین‌نامه داخلی مجلس با حضور کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس طرح اصلاح و الحاق موادی از قانون نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان بررسی خواهد شد.

دوشنبه هم در کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید قرار است عملکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور مسؤولینی از وزارت صمت، بانک مرکزی،‌ وزارت کشور، اتاق ایران، دیوان محاسبات و مرکز پژوهش‌ها بررسی شود.

یکشنبه دوم آذر مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به کمیسیون اجتماعی آمده و گزارشی از عملکرد این سازمان را به نمایندگان اعلام خواهد کرد ضمن اینکه در روز سه‌شنبه هم طرح مدیریت تعارض منافع در این کمیسیون بررسی خواهد شد.

کمیسیون اقتصادی هم در روز یکشنبه اعضای هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد منطقه آزاد قشم، سازمان منطقه تجاری و صنعتی اروند، نحوه واگذاری هلدینگ پتروشیمی باختر و همچنین نحوه واگذاری انبارهای شهید شاهوی شهر گلستان شهرستان بهارستان را انتخاب خواهد کرد.

همچنین جلسه کارگروه ارزی کمیسیون اقتصادی نوسانات و راهکاری‌های کنترل نابسامانی حوزه ارزی را بررسی خواهد کرد ضمن اینکه کلیات اصلاح موادی از قانون اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران هم بررسی می‌شود. روز سه‌شنبه هم موافقت‌نامه همکاری اقتصادی و تجاری بین دولت‌های ساحلی خزر در کمیسیون اقتصادی بررسی می‌شود.

کمیسیون امنیت ملی هم روز یکشنبه طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها را بررسی می‌کند همچنین جمع‌بندی نهایی طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل هم در این کمیسیون صورت می‌گیرد ضمن اینکه تحولات امنیتی منطقه با حضور امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ‌کننده و رئیس ستاد ارتش بررسی خواهد شد.

روز سه‌شنبه هم در کمیسیون داخلی کشور درباره تفحص از استانداری خوزستان بحث و تبادل نظر خواهد شد.

آخرین وضعیت توسعه لایه‌های نفتی پارس‌جنوبی و اقدامات صورت گرفته برای پیش‌بینی نیاز کشور به برق هسته‌ای در روزهای یکشنبه و دوشنبه در کمیسیون انرژی بررسی خواهد شد.

فردا در کمیسیون برنامه و بودجه رسیدگی به بودجه پیشنهادی 1400 در جلسه مشترک با هیأت رئیسه مجلس بررسی خواهد شد. همچنین روز سه‌شنبه هم بودجه شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت بررسی می‌شود.

سه‌شنبه هم در کمیسیون بهداشت ابعاد طرح مشترک بسیج و وزارت بهداشت درباره کنترل بیماری کرونا (طرح شهید قاسم سلیمانی) بررسی خواهد شد.

یکشنبه هم در کمیسیون صنایع طرح اساسنامه شرکت ملی گاز ایران و طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی بررسی می‌شود ضمن اینکه در 4 آذر هم اعضای کمیسیون نشستی را با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات داشته و از دستاوردهای حوزه فضایی و پژوهشگاه فضایی ایران بازدید خواهند کرد.

یکشنبه هم رئیس سازمان صدا و سیما به کمیسیون فرهنگی آمده و از عملکردش گزارش خواهد داد ضمن اینکه روز دوشنبه هم در این کمیسیون سلطانی‌فرد وزیر ورزش و جوانان برای پاسخگویی به سوالات 8 نماینده پاسخ خواهد داد ضمن اینکه روز سه‌شنبه هم در این کمیسیون صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد به سوالات 8 نماینده پاسخ می‌دهد.

امروز در کمیسیون کشاورزی هم گزارشی از بازدیدهای اعضای کمیسیون از بندر امام خمینی (ره) و آخرین وضعیت میزان نهاده‌های موجود در انبارهای این بندر گزارشی را به اعضا خواهد داد ضمن اینکه روز سه‌شنبه هم در این کمیسیون اردکانی وزیر نیرو هم حاضر شده و به سوالات 10 نماینده پاسخ می‌دهد.

در کمیسیون آموزش هم گزارشی از سوی رئیس این کمیسیون درباره سیاست‌های جذب منابع انسانی در وزارت آموزش و پرورش که در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده به اعضا خواهد داد ضمن اینکه سه‌شنبه هم رئیس دانشگاه فرهنگیان در این کمیسیون حاضر شده و به نمایندگان گزارش می‌دهد.

سه‌شنبه 4 آذر هم رزم‌حسینی وزیر صمت در کمیسیون عمران حاضر شده و درباره بررسی عرضه و توزیع مصالح ساختمانی و قیمت آن با نمایندگان بحث و تبادل نظر خواهد کرد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها