کد خبر: 446835
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۱ ۱۳:۳۴:۰۰
| |

در جریان بازدید از مجتمع بندری کاسپین صورت گرفت؛

تقدیر مدیرکل سازمان بازرسی گیلان از تخلیه و ترخیص به‌روز کالای اساسی در منطقه آزاد انزلی

سیف‌الله مسرور، مدیرکل سازمان بازرسی گیلان به همراه جمعی از معاونان سازمان و مدیران گمرک از زیرساخت‌های ایجاد شده در مجتمع بندری کاسپین به منظور نگهداری کالای اساسی و نهاده‌های دامی بازدید به عمل آورد.

تقدیر مدیرکل سازمان بازرسی گیلان از تخلیه و ترخیص به‌روز کالای اساسی در منطقه آزاد انزلی
کد خبر: 446835
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۱ ۱۳:۳۴:۰۰

اعتمادآنلاین| سیف الله مسرور، مدیرکل سازمان بازرسی گیلان به همراه جمعی از معاونان سازمان و مدیران گمرک از زیرساخت های ایجاد شده در مجتمع بندری کاسپین به منظور نگهداری کالای اساسی و نهاده‌های دامی بازدید به عمل آورد.

مدیرکل سازمان بازرسی گیلان با اشاره به وضعیت مطلوب منطقه آزاد انزلی در تخلیه و ترخیص کالاهای اساسی بیان کرد: بازرسی و نظارت بر عملکرد واحد هایی که مسئولیت نگهداری کالاهای اساسی و نهاده های دامی را در منطقه آزاد و گمرک برعهده دارند مهمترین دلایل بازدید از منطقه آزاد انزلی بود که خوشبختانه مقدار کالای رسوبی نهاده های دامی نگران کننده نیست و گندم و یا ذرتی که الان وجود دارد تاریخ جدید است.


وی در ادامه به تأمین روغن خوراکی مورد نیاز کشور از طریق بندرکاسپین اشاره و افزود: بر اساس گزارش ها، تخلیه و ترخیص کالای اساسی در این منطقه به روز بوده و روزانه 700 تن مواد اولیه روغن در این بندر ترخیص شده و در سیلوها و انبارهای ذخیره گندم و روغن فضای کافی و خالی برای ذخیره وجود دارد و انشاءلله همین روند ادمه پیدا کند.


مسرور مدیرکل سازمان بازرسی گیلان در ادامه از پیگیری های سازمان بازرسی به منظور کاهش بروکراسی اداری در ترخیص نهاده های دامی اشاره و خاطرنشان کرد : پیگیری می کنیم که مشکلات موجود مرتفع شود تا این چرخه ادامه پیدا کند و نهاده های دامی به سرعت به دست تولید کنندگان برسد در حال حاضر در این سیلوها 3500 تن ذرت و در انبار نزدیک به 20 هزار تن موجود است که نیاز استان را در زمینه نهاده های دامی بر طرف می کند.

منبع: مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها