کد خبر: 446836
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۱ ۱۳:۳۵:۱۶
| |

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران تاکید کرد:

ضرورت مشارکت شهروندان در پاکسازی معابر

ناهید خداکرمی، رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران با اشاره به آمادگی کامل مدیریت شهری در صورت وقوع شدید بارش برف و باران در پایتخت گفت: مشارکت شهروندان در پاکسازی معابر ضرورت دارد.

ضرورت مشارکت شهروندان در پاکسازی معابر
کد خبر: 446836
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۱ ۱۳:۳۵:۱۶

اعتمادآنلاین| ناهید خداکرمی رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران، درباره بارش باران در پایتخت و آمادگی مدیریت شهری اظهار داشت: کارنامه مدیریت شهری طی سه سال گذشته نشان می‌دهد آینده‌نگری در برنامه‌های اجرایی شهرداری پایتخت دیده شده است.

وی گفت:‌علیرغم بارندگی‌ها در سال گذشته و آغاز آن در سال جاری آب‌گرفتگی و مشکلات عبور و مرور و سد معبر بسیار اندک بوده و یا وجود نداشته است.

خداکرمی از آمادگی 100 درصدی مدیریت شهری جهت مقابله با مشکلات ناشی از بارش‌های شدید برف و باران گفت: اعضا شورا نظارت‌های لازم در همه مناطق پایتخت در این زمینه دارند و برای روزهای برفی نیز پایتخت آماده است.

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران گفت: بارش‌های شدید برف ممکن است تبعاتی به همراه داشته باشد که همه باید نسبت به آن مسؤولیت‌پذیر باشیم به عنوان مثال پاکسازی معابر کوچک جلوی منازل و یا مغازه‌ها از جمله اقدامات مشارکتی است که شهروندان می‌توانند انجام دهند.

وی به لزوم همکاری مردم و شهروندان با شهرداری تهران در اداره شهر در روزهای برفی و بارانی گفت:‌انداختن زباله در مسیر عبور آب سبب انسداد کانال‌ها می‌شود بنابر این از شهروندان درخواست داریم که به هیچ عنوان زباله‌های خود را در جوی‌های آب رها نکنند.

وی گفت:‌معابر بزرگ پایتخت را شهرداری همزمان با بارش برف و باران پاکسازی می‌کند ولی برای معابر کوچک همکاری مردم ضروری است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها