فرشته احمدی نهمین مهمان «گفتارهای آنلاین هنر فردا»/ پناه بردن به طاعون و خاطره

گفت‌وگو با فرشته احمدی، با موضوع ادبیات در زمانه بحران، دوشنبه 3 آذرماه ساعت 22 از شبکه‌های مجازی موسسه «هنر فردا» پخش خواهد شد.

فرشته احمدی نهمین مهمان «گفتارهای آنلاین هنر فردا»/ پناه بردن به طاعون و خاطره
کد خبر: 446888
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۱ ۱۶:۳۸:۲۹

اعتمادآنلاین| فرشته احمدی، مهمانِ نهمین ویژه‌برنامه «گفتارهای آنلاین هنر فردا» با موضوع ادبیات در زمانه بحران خواهد بود.

به گزارش اعتمادآنلاین، فرشته احمدی، متولد 1351 در کرمان است. او در رشته معماری تحصیل کرده و اولین مجموعه داستان خود «سارای» را در سال 83 منتشر کرد. داستان «تلویزیون» از این مجموعه برگزیده جایزه هوشنگ گلشیری شد.

نخستین رمان او «پری فراموشی» نیز تندیس کتاب برگزیده کتابفروشان را در جایزه روزی روزگاری در سال 1388 دریافت کرد. از دیگر آثار او می‌توان به «جنگل پنیر»، «گرمازدگی» و «هیولاهای خانگی» اشاره کرد.

این ویژه‌برنامه، دوشنبه 3 آذرماه، ساعت 22 از شبکه‌های مجازی موسسه در اینستاگرام: https://www.instagram.com/_arttomorrow، تلگرام: https://t.me/arttomorrow و آپارت: https://www.aparat.com/arttomorrow پخش خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ این موسسه در نظر دارد مجموعه رویدادهای خود را که در سال گذشته به صورت ثابت و حضوری برگزار می‌شدند، به صورت مجازی ادامه دهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها