«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

تصاویر تلخی که در جهان به ثبت رسید + ویدئو

روز و هفته‌ای نیست که خبر غرق شدن قایق پناهجویان در پهنه دریای مدیترانه و در مسیر رسیدن به سواحل اروپا مخابره نشود، حوادثی که گاه تصاویر دلخراش آن برای مدت‌ها از یاد نمی‌رود.

تصاویر تلخی که در جهان به ثبت رسید + ویدئو
کد خبر: 446910
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۷ ۱۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| روز و هفته‌ای نیست که خبر غرق شدن قایق پناهجویان در پهنه دریای مدیترانه و در مسیر رسیدن به سواحل اروپا مخابره نشود، حوادثی که گاه تصاویر دلخراش آن برای مدت‌ها از یاد نمی‌رود.

به گزارش اعتمادآنلاین، رسانه‌های عربی چند روز پیش تصاویری را منتشر کردند که سازمان بشردوست «Open Arms» با مخاطبانش در فضای مجازی به اشتراک گذاشته بود.

این تصاویر بیانگر اقدام این سازمان خیریه اسپانیایی در نجات شماری از پناهجویانی بود که قایق‌شان در پهنه دریای مدیترانه غرق شده بود و مادری را به تصویر کشیده که نومیدانه در پی یافتن نوزاد خویش است.

اسکای نیوز که این خبر را منتشر کرده خبر داد، پیکر فرزند 6ماهه این مادر به همراه اجساد پنج مهاجر دیگر چند ساعت بعد کیلومترها دورتر در جزیره لامبیدوزای ایتالیا از آب گرفته شد.

این مادر داغدیده هم که در بیمارستانی در مالت بستری شده بود برای شرکت در مراسم تدفین نوزادش به این جزیره منتقل و در بیمارستانی در آنجا بستری شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها