کد خبر: 446913
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۵ ۰۹:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

آیا نتانیاهو انتقام شکست ترامپ را از لبنان خواهد گرفت؟

تل‌آویو با تهیه نقشه‌ای مجدداً ادعاهای خود مبنی بر وجود مراکز نگهداری موشک‌های حزب‌الله در خاک لبنان را تکرار کرد.

آیا نتانیاهو انتقام شکست ترامپ را از لبنان خواهد گرفت؟
کد خبر: 446913
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۵ ۰۹:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| تل‌آویو با تهیه نقشه‌ای مجدداً ادعاهای خود مبنی بر وجود مراکز نگهداری موشک‌های حزب‌الله در خاک لبنان را تکرار کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، جروزالیم پست هفته گذشته با اعلام این خبر نوشت، گلعاد اردان نماینده رژیم اسرائیل در سازمان ملل متحد با ارائه این نقشه خواستار اقدام فوری شورای امنیت علیه حزب‌الله در این زمینه شده است.

این مقام اسرائیلی خواستار ورود سریع، قاطع و فراگیر نیروهای حافظ صلح سازمان ملل (یونیفل) به این موضوع شد.

از سوی دیگر یک رسانه مصری خبر داد تل‌آویو تا پیش از پایان دوره ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ خود را برای انجام اقدامی علیه حزب‌الله لبنان آماده می‌کند.

به نوشته روزنامه الجمهوریه مصر، اسرائیل قصد دارد تهاجمی هدفمند در یکی از دقیق‌ترین زمان‌بندی‌ها صورت دهد زیرا بر این باور است که نه روسیه و نه چین هیچ یک در آینده (و پس از خلع ترامپ از قدرت) به کمک تل‌آویو نخواهند آمد.

در این گزارش آمده است، از چند ماه پیش لبنانی‌ها به ویژه ساکنان جنوب این کشور شبانه‌روز به صدای هواپیماهای بدون سرنشین اسرائیلی عادت کرده‌اند، هواپیماهایی که فعلاً ماموریت شناسایی دارند و منتظر دریافت دستور برای به‌کارگیری اطلاعات جمع‌آوری شده هستند.

در حال حاضر اسرائیل در صدد افزایش فشار بین‌المللی بر حزب‌الله است؛ نماینده آنها نامه‌ای علیه حزب‌الله در سازمان ملل توزیع کرده که در آن نقشه حاوی تونل‌ها و مراکز ذخیره‌سازی موشک‌ها نشان داده شده است.

گفتنی است رسانه‌های رژیم اسرائیل بارها از شکست ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا تحت عنوان شکست اسرائیل یاد کرده‌اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها