«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

ایوانکا ترامپ از فلسطینی‌ها متنفر است!

لیساندرا اورستروم در مقاله انتقادی شدیداللحنی علیه دوست دوران نوجوانی و جوانی‌اش ایوانکا ترامپ به برخی از خصایص اخلاقی بد او پرداخت. اورستروم در مقاله خود عنوان کرد ایوانکا بعد از آغاز نامزدی با کوشنر به شدت از فلسطینی‌ها نفرت پیدا کرد.

ایوانکا ترامپ از فلسطینی‌ها متنفر است!
کد خبر: 446917
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۳ ۱۴:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| دوست دوران مدرسه ایوانکا ترامپ از ویژگی‌های بد اخلاقی و نفرت شدیدش از فلسطینیان سخن گفت.

به گزارش اعتمادآنلاین، «لیساندرا اورستروم» در مقاله انتقادی شدیداللحنی علیه دوست دوران نوجوانی و جوانی‌اش ایوانکا ترامپ به برخی از خصایص اخلاقی بد او پرداخت.

اورستروم در مقاله خود که در مجله «vanity Fair» منتشر شد عنوان کرد ایوانکا بعد از آغاز نامزدی با کوشنر به شدت از فلسطینی‌ها نفرت پیدا کرد.

اورستروم 38ساله در این باره نوشت، دوستی آنها از زمان تحصیل در مدرسه خصوصی محله اعیان‌نشین «آبر ایست ساید» نیویورک آغاز شد و این دوستی نزدیک تا زمان عروسی ایوانکا با جرد کوشنر هم ادامه یافت تا آنجا که او یکی از ساقدوش‌های عروس بود.

او در ادامه مقاله خود نوشت: من یکی از حامیان مساله فلسطین هستم و گردنبندی با پلاک اسمم به زبان عربی به گردن دارم، ولی هرگاه که ایوانکا مرا می‌دید به این گردنبند اعتراض می‌کرد. او بعد از نامزدی با کوشنر به شدت به این گردنبد واکنش نشان داد و یک بار آن را نمادی از تروریست بودن من خواند.

نویسنده از دوره نوجوانی دوستش هم مطالب گوناگونی گفت و به خوانندگانش اطلاع داد از همان اوان نوجوانی ایوانکا عاشق ثروت بود.

از سوی دیگر و در خبر دیگری درباره ایوانکا ترامپ در نیویورک اعلام شد پرونده پرداختی‌های دونالد ترامپ به دخترش به عنوان مشاوری که معاف از مالیات است روی میز دادستانی قرار گرفته است.

به نوشته نیویورک تایمز، این پرداختی‌ها در حدود 26 میلیون دلار است و در چارچوب بررسی فرار مالیاتی دونالد ترامپ به آن ورود شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها