کد خبر: 446929
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۷ ۱۷:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

دور دنیا | دزد بدشانس به جایی بدتر از کاهدان زد! + ویدئو

یک جیب‌بر بدشانس آرژانتینی از بد روزگار در حین سرقت گرفتار طعمه خود شد که اتفاقاً از مبارزان ورزش ام‌ام‌ای بود.

دور دنیا | دزد بدشانس به جایی بدتر از کاهدان زد! + ویدئو
کد خبر: 446929
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۷ ۱۷:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| یک جیب‌بر بدشانس آرژانتینی از بد روزگار در حین سرقت گرفتار طعمه خود شد که اتفاقاً از مبارزان ورزش ام‌ام‌ای بود.

به گزارش اعتمادآنلاین، دیلی‌میل با انتشار ویدئویی از گرفتاری جیب‌بر نگون‌بخت در دستان این دختر مبارز نوشت، این دختر مبارز بعد از دستگیری سارق ضربات شدیدی همراه با موجی از دشنام‌ و نصیحت را روانه سر و صورت او کرد.

این دختر 20ساله که در این ورزش با نام «بریسا» شناخته می‌شود همراه دوستش در یک تفریحگاه در منطقه ساحلی دیل بلیتای بوئنوس آیرس مشغول قدم زدن بود که دزدی موبایل او را از دستش قاپید و پا به فرا گذاشت.

اولین بدشانسی دزد زمانی اتفاق افتاد که چند کارگر که همان نزدیکی مشغول کار بودند متوجه اقدام او شدند و او را در حین فرار گرفتند تا بدشانسی‌های بعدی با رسیدن بریسا آغاز شود.

این دختر در حالی که فریاد می‌زد «من تمام روز را مشغول کار بودم آن‌گاه تو ظرف سه ثانیه می‌خواهی مایملکم را از من سرقت کنی» به سر و صورت سارق ضربه وارد می‌کرد.

او آن‌قدر به این ضربات ادامه داد که پلیس هنگام رسیدن دزد را با سر و صورت خونین دستگیر کرد یا به تعبیری از دست دختر نجات داد.

بریسا بعد از این حادثه به رسانه‌ها گفت: نسبت به این سارق احساس نفرت دارم زیرا در دوره تعطیلی مسابقات بر اثر شیوع ویروس کرونا مجبور شده‌ام با حداقل حقوق کار کنم و این موبایل هم حاصل پس‌انداز این روزهای من است. از این رو از مضروب کردن او اصلاً پیشیمان نیستم.

دزد و زن1

دزد و زن 2

دزد و زن 3

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها