کد خبر: 447062
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۲ ۱۲:۳۰:۰۷
| |

استقلال در حاشیه افشاگری‌های مدیران

نتیجه تقابل و افشاگری مدیران استقلال در رسانه ملی، جدا از اینکه از اخلاق حرفه‌ای به دور است اما موجب روشن شدن موضوعاتی برای تیم به ویژه هواداران شد.

استقلال در حاشیه افشاگری‌های مدیران
کد خبر: 447062
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۲ ۱۲:۳۰:۰۷

اعتمادآنلاین| شاید نیاز بود بعد از این‌همه حاشیه و جدل بین مدیران بر سر بازگشت استراماچونی، مربیگری فرهاد مجیدی، از دست رفتن قهرمانی حذفی برای استقلال و... بالاخره دو نفر از چهره‌های پرحاشیه استقلال در یک برنامه زنده و با حضور هواداران با هم روبه‌رو شوند. نتیجه چنین تقابل و افشاگری در یک رسانه ملی، جدا از اینکه از اخلاق حرفه‌ای به دور است اما موجب روشن شدن موضوعاتی برای تیم به ویژه هواداران شد.

از صحبت‌های خلیل‌زاده علیه سعادتمند مشخص شد بعد از رفتن استرا، فرهاد مجیدی بدون چشم‌داشت مالی برای کمک به تیم ریسک کرد و جلو آمد اما از طرف مدیرعامل استقلال و دیگر عوامل به عنوان یک مربی و پیشکسوت استقلالی هیچ حمایتی نشد. از طرفی باتوجه به اینکه نمی‌توان سرمربی خارجی برای باشگاه انتخاب کرد، شوآف حمایت از استرا به راه افتاد و عملاً مشخص شد در ایتالیاگردی مدیرعامل استقلال، دیدار و مذاکره‌ای با استرا صورت نگرفته است.

حال آقای خلیل‌زاده که از فرهاد مجیدی دفاع می‌کند و فایل‌های صوتی سعادتمند را منتشر کرد، ‌باید این حمایت‌ها را زمانی به کار می‌برد که شخص فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی روی نیمکت استقلال بود و نیاز به حمایت داشت، نه اکنون که بیشتر به نظر می‌رسد این نوع حمایت خلیل‌زاده ایجاد حس محبوبیت و مقبولیت خود در بین هواداران استقلال است.

در نتیجه چنین تنشی که در رسانه ملی ایجاد شد، امیدواریم هواداران بیش از پیش دلسوزان و پیشکسوتان تیم خود را بشناسند و فریب شوآف‌های رسانه‌ای مدیران را نخورند و به دنبال هشتگ‌های مجازی که موجب فروپاشی تیم است نباشند. ضعف‌های مدیریتی نتیجه‌ای جز به حاشیه راندن تیم و جزیره‌ای شدن آن نداشته است. آرامش تیم و هواداران، قهرمانی و اتحاد جای خود را به سهم‌خواهی و منفعت‌طلبی در تیم داده است که نتیجه این‌همه ضعف مدیریتی و بی‌نظمی، از دست دادن قهرمانی حذفی و ناکامی در آسیا بود. هواداران با آگاهی و نظارت و با شناخت درست از پیشکسوتان واقعی تیمشان، می‌توانند مدیران منفعت‌طلب تیم را به چالش بکشند و با حمایت‌های خود به پیشرفت تیم خود کمک کنند. هوادارانی که همیشه احساسات و باورهایشان در دست مدیران پرحاشیه در حال شکل ‌گرفتن است.

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها