کد خبر: 447204
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۳ ۰۷:۵۰:۰۰
| |

حمایت ایکاردی از هافبک اسپانیایی تیمش

بازیکن آرژانتینی پاری سن ژرمن به ستایش از هافبک اسپانیایی تیمش پرداخت و تاکید کرد که حضور این بازیکن زمینه را برای قهرمانی تیم در لیگ قهرمانان اروپا مهیا خواهد کرد.

حمایت ایکاردی از هافبک اسپانیایی تیمش
کد خبر: 447204
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۳ ۰۷:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| رافینیا آلکانترا یکی از خریدهای پاری سن ژرمن در تابستان بود.

این هافبک اسپانیایی محصول مدرسه لاماسیا است و بعد از جدایی از بارسلونا پیراهن اینتر را بر تن کرد و در این تیم با مائورو ایکاردی هم‌بازی بود.

ایکاردی به ستایش از رافینیا پرداخت و گفت: ما فصل قبل تا آستانه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا پیش رفتیم اما نتوانستیم که جام را بالای سر ببریم. برای قهرمانی در لیگ قهرمانان به بازیکنی مانند رافینیا نیاز داریم. به نظرم او به ما کمک می کند که در سال جاری جام قهرمانی را به دست آوریم.

و اما رافینیا هم در پاسخ به این اظهار نظر ایکاردی گفت: من و ایکاردی شناخت بسیار خوبی از هم داریم و هم‌دیگر را به خوبی می‌شناسیم. او به من در اینتر کمک زیادی کرد و اصلا یکی از دلایل پیوستنم به پاری سن ژرمن بود. امیدوارم که در کنار هم روزهای خوبی را تجربه کنیم.

رافینیا در فصل جاری عملکرد خوبی در پاری سن ژرمن داشته است اما آسیب دیدگی‌های پیاپی اجازه نداده است که ایکاردی در فصل جاری در ترکیب تیم پاریسی بدرخشد و به همین خاطر تیم توخل در لیگ قهرمانان اروپا با بحران مواجه شده است هر چند که در لیگ فرانسه صدرنشین است.

پاری سن ژرمن در هفته جاری بازی بسیار حساسی برابر لایپزیگ در لیگ قهرمانان اروپا پیش‌رو دارد که اگر نتواند به پیروزی دست پیدا کند شرایط سختی برای صعود به دور بعد خواهد داشت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها