کد خبر: 447374
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۳ ۱۴:۲۴:۲۲
| |

علی حدادی، سخنگوی کمیسیون شوراها اعلام کرد:

تصویب کلیات طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل‌های صنفی و تخصصی

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل‌های صنفی و تخصصی در جلسه امروز کمیسیون خبر داد.

تصویب کلیات طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل‌های صنفی و تخصصی
کد خبر: 447374
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۳ ۱۴:۲۴:۲۲

اعتمادآنلاین| سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل‌های صنفی و تخصصی در جلسه امروز کمیسیون خبر داد.

«علی حدادی» در تشریح جلسه امروز دوشنبه (3 آذرماه) کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در جلسه امروز طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل‌های صنفی و تخصصی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی افزود: فعالیت این تشکل‌های صنفی در سنوات گذشته جزیی از تشکیلات احزاب و گروه‌های سیاسی بوده که چهار بار میان مجلس و شورای نگهبان رفت و برگشت داشته است.

حدادی خاطرنشان کرد: در جلسه امروز کمیسیون، کلیات طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل‌های صنفی و تخصصی تصویب و مقرر شد جزییات این طرح برای بررسی کارشناسی بیشتر به کمیته مربوطه ارجاع شود.

وی یادآور شد: کمیته تخصصی بازنگری‌های لازم درخصوص این طرح را در دو هفته آینده انجام می‌دهد و این طرح بعد از بازگشت، با تصویب نهایی کمیسیون شوراها در صحن مجلس مطرح و تقدیم شورای نگهبان می‌شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها