علی سعیدی، رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا:

بسیج آماده مقابله با دسیسه‌های بدخواهان انقلاب اسلامی است

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا گفت: باقدرت نیروهای مسلح پرتوان ما است که کشتی بزرگ انقلاب اسلامی در این دریای پرتلاطم فتنه و دشمنی در برابر طوفان‌های سهمگین مقاومت کرده و هر بار با غلبه بر هر طوفان قوی‌تر از قبل و با تجربه بیشتر آماده مقابله با دسیسه‌های بدخواهان انقلاب اسلامی شده است.

بسیج آماده مقابله با دسیسه‌های بدخواهان انقلاب اسلامی است
کد خبر: 447378
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۳ ۱۴:۳۹:۳۸

اعتمادآنلاین| رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا در پیامی به مناسبت هفته بسیج گفت: نیروهای مسلح پرتوان ما و ازجمله بسیج مستظعفین با تجربه بیشتر آماده مقابله با دسیسه‌های بدخواهان انقلاب اسلامی شده است.

متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی،‌ رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا به این شرح است:

بی‌شک پنجم آذر ماه 1358 نقطه عطفی در تاریخ ایران و جهان و آغاز ظهور تفکری نو و قدرتمند و برگرفته از ایمان و اخلاص بوده و به راستی بیانگر قدرت درایت، هوشیاری و ژرفنگری امام خمینی(ره) می باشد.

باقدرت نیروهای مسلح پرتوان ما و ازجمله بسیج مستظعفین است که کشتی بزرگ انقلاب اسلامی در این دریای پرتلاطم فتنه و دشمنی در برابر طوفان‌های سهمگین مقاومت کرده و هر بار با غلبه بر هر طوفان قوی‌تر از قبل و با تجربه بیشتر آماده مقابله با دسیسه‌های بدخواهان انقلاب اسلامی شده است.

حضور لشکریان مخلص خدا در جبهه‌های مختلف بدون محدودیت زمانی و مکانی در نسل‌های مختلف بیانگر نهادینه شدن فرهنگ و تفکر بسیجی، نه تنها در جغرافیای ایران اسلامی، بلکه در گستره جبهه مقاومت و در برابر نظام ظلم و ستم می باشد.

اصل ولایت‌پذیری و اطلاعت تمام قد از فرامین ولی فقیه، چراغ راه بسیجیان پرافتخار ایران اسلامی گردیده که همواره در طول عمر با برکت انقلاب، گوش جان به بیانات ولی امر خود داشته و مخلصانه در جبهه‌های گوناگون خدمت، چه مسلح در برابر دشمن متجاوز و چه با مساوات و همدلی در کمک به هموطنان آسیب‌دیده پیش‌قدم می‌شوند و انشاءاللّه این مسیر تا تمدن‌سازی اسلامی و تا ظهور حضرت مهدی (عجل اللّه تعالی فرجه الشریف) بدون توقف و درنگ ادامه خواهد داشت.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای بسیجی در جبهه‌های گوناگون انقلاب اسلامی و تأ کید بر لزوم گسترش فرهنگ ناب بسیجی در تمام عرصه‌ها و زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی برای برون‌رفت از تمام مشکلات؛ توفیقات روزافزون آن شجره طیبه را تحت توجهات حضرت ولی‌عصر {عجل اللّه تعالی فرجه الشریف} و رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را از درگاه خداوند متعال خواهانم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها