آغاز دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از 4 آذر

دور برگشت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از سه‌شنبه شب با برگزاری چند دیدار شروع می‌شود.

آغاز دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از 4 آذر
کد خبر: 447448
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۴ ۰۷:۴۳:۰۰

اعتمادآنلاین| دور برگشت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از سه‌شنبه شب با برگزاری چند دیدار شروع می شود.

گروه E:

کراسنودار - سویا

رن فرانسه - چلسی

دو تیم سویا و چلسی با برتری برابر میزبان های خود در این شب می توانند صعود خودشان را به مرحله حذفی لیگ قهرمانان قطعی کنند و دو بازی باقی مانده جنبه تشریفاتی داشته باشد. هر دو تیم در بازی های رفت توانستند برنده شوند. چلسی با 3 گل رن را برد و سویا نیز 3 بر 2 کراسنودار را شکست داد و باید دید این دو تیم توان تکرار نتایج دیدار های رفت را دارند تا خیالشان برای صعود راحت شود یا خیر.

گروه F

دورتموند - بروخه

لاتزیو - زنیت

در این گروه یاران سردار آزمون شرایط سختی برای صعود دارند و در صورتی که نتوانند لاتزیو را در المپیکو شکست دهند تقریبا شانسی برای صعود نخواهند داشت. به همین خاطر گفته می شود سردار آزمون در این دیدار می تواند بعد از مدت‌ها برای تیمش به میدان برود. بازیکن ایرانی هر 3 بازی قبلی تیمش را در این فصل لیگ قهرمانان از دست داد و باید دید می تواند برای اولین بار فرصت بازی کردن را به دست بیاورد یا خیر. زنیت بعد از تساوی برابر اخمت گروزنی اکنون در رده دوم جدول رده بندی است.

در دیگر دیدار دورتموند که با درخشش ارلینگ هالند توانست هرتابرلین را در بوندسلیگا شکست دهد، با روحیه بالا برابر بروخه قرار خواهد گرفت. زنبورهای فوتبال آلمان در بازی رفت حریف را با 3 گل شکست دادند و یک برد دیگر می تواند تقریبا خیال فاوره را برای صعود از این گروه راحت کند.

گروه G

یوونتوس - فرانتس‌واروش

دیناموکیف - بارسلونا

دو تیم یوونتوس و بارسلونا نیز امیدوار هستند با برتری برابر حریفانشان جواز صعود به مرحله بعدی را به دست بیاورند. یوونتوس بعد از دبل کریستیانو رونالدو برابر کالیاری اکنون امیدوار به درخشش آقای گل تاریخ لیگ قهرمانان برابر نماینده مجارستان است تا بتواند سومین برد خود را در این فصل در لیگ قهرمانان به دست بیاورد. اوضاع ولی برای بارسلونا خوب پیش نمی رود و شکست برابر اتلتیکومادرید شرایط را برای تیم رونالد کومان خیلی بد کرده است. البته بارسلونا تاکنون در لیگ قهرمانان بی نقض بوده و هر 3 دیدار خود را با برد به پایان رسانده است و هیج چیز بهتر از یک برد پرگل خارج از خانه نمی تواند آرامش را در این روزها به بارسلونا برگرداند.

گروه H

پاری سن ژرمن - لایپزیگ

منچستریونایتد - باشاک شهیر

شکست پاری سن ژرمن و یونایتد در بازی‌های دور قبل معادلات این گروه را پیچیده کرد و در صورتی که بار دیگر در این هفته دو تیم پاریس و یونایتد شکست بخورند، هر چهار تیم گروه 6 امتیازی خواهد شد.

پاری سن ژرمن بعد از باخت مقابل موناکو نشان داد با تیم خوب فصل قبل فاصله دارد و کار سختی در ادامه رقابت‌ها دارد. البته در طرف مقابل یونایتد می خواهد نشان دهد شکست در ترکیه در بازی رفت اتفاقی بوده است. تیم سولسشایر می خواهد برای اولین بار در این فصل دو بازی پیاپی را در اولدترافورد با برد به پایان ببرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها