حاجی بابایی:

مجلس به دنبال اصلاح ساختار بودجه و شبکه های آن است

حاجی بابایی، رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: مجلس به دنبال اصلاح ساختار بودجه و شبکه های آن است.

مجلس به دنبال اصلاح ساختار بودجه و شبکه های آن است
کد خبر: 447537
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۴ ۱۰:۳۰:۴۵

اعتمادآنلاین| حمیدرضا حاجی بابابی رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به بررسی طرح اصلاح ساختار بودجه در صحن علنی پارلمان، گفت: این طرح که حدود 3 ماه بر روی آن در کمیسیون کار شده است به دنبال ایجاد شفافیت در عرصه بودجه نویسی کشور است.

وی با بیان اینکه مجلس به دنبال اصلاح ساختار بودجه و شبکه های آن است، ادامه داد: در چند سال گذشته و در ادوار گذشته نمایندگان مجلس تلاش کرده اند که درآمدها و مصارف بودجه کشور را در سندی که تنظیم می شود شفاف کنند که تا حدود زیادی محقق نشده بود اما نمایندگان مجلس یازدهم برای این موضوع گام بلندی را برداشته اند.

نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه در آمد‌های مالیاتی و معافیت‌های آن باید در بودجه شفاف شود و تعادلی در نظام مالیاتی کشور ایجاد شود، افزود:از سوی دیگر مجلس به دنبال شفاف کردن رابطه دولت با نفت است، باید درآمد‌های نفتی در بودجه به عدد و رقم تبدیل شود و از حالت تهاتر بیرون آید.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با تاکید براینکه راهی که مجلس برای اصلاح ساختار بودجه آغاز کرده است برای بهبود شرایط اقتصادی کشور و مردم است، عنوان کرد: دولت نیز باید نهایت همکاری را با مجلس برای اصلاح ساختار بودجه داشته باشد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها