کد خبر: 447546
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۴ ۱۰:۴۱:۰۰
| |

اجرای 10 طرح آبخیزداری در گیلان

میرحامد اختری، سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان، در دیدار با فرماندار املش گفت: برای اجرای 10 طرح آبخیزداری در شهرستان‌های این استان 15 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار و برای اجرای 5 طرح در بخش حفاظت، حمایت، آموزش و ترویج و اجرای طرح کاداستر 4 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار از محل صندوق توسعه ملی اختصاص یافته که 20 میلیارد و 200 میلیون تومان آن تخصیص یافته است.

اجرای 10 طرح آبخیزداری در گیلان
کد خبر: 447546
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۴ ۱۰:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| میرحامد اختری، سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان در دیدار با فرماندار املش گفت: برای اجرای 10 طرح آبخیزداری در شهرستان‌های این استان 15میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار و برای اجرای 5 طرح در بخش حفاظت، حمایت، آموزش و ترویج و اجرای طرح کاداستر 4 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار از محل صندوق توسعه ملی اختصاص یافته که است که 20 میلیارد و 200 میلیون تومان آن تخصیص یافته است.

او افزود: علاوه بر این 750 میلیون تومان اعتبار هم از محل منابع استانی برای اجرای 8 طرح در زمینه آبخیزداری و حفاظت و احیاء و آموزش و ترویج به این اداره در استان اختصاص یافته است.

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان در خصوص اجرای طرح کاداستر ، گفت: با اجرای این طرح تا شهریور آینده تمام سند‌های عرصه‌های ملی تک برگی می‌شوند.

در ابتدای این دیدار محمد رنجبر فرماندار شهرستان املش گفت: طرح آبخیزداری در رودخانه کیارود با یک میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار یکی از مهمترین طرح‌های در دست اجرای این شهرستان است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها