ناظر گمرکات استان هرمزگان:

هیچ یک از کالاهای لوازم خانگی بوش اجازه خروج ندارند

ابوالفضل اکبرپور، ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیرکل گمرک شهید رجایی اظهار داشت: با ورود سازمان اطلاعات سپاه استان هرمزگان و دستور مقام قضایی هیچ یک از این کالاهای لوازم خانگی بوش اجازه خروج ندارند.

هیچ یک از کالاهای لوازم خانگی بوش اجازه خروج ندارند
کد خبر: 447567
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۴ ۱۱:۲۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ابوالفضل اکبرپور، اظر گمرکات استان هرمزگان و مدیرکل گمرک شهید رجایی درباره تعیین تکلیف کالاهای لوازم خانگی آلمانی برند بوش که اخیرا به رغم مقررات منع واردات لوازم خانگی خارجی، وارد بندر شهید رجایی شده است، گفت: فعلا کانتینرهای لوازم خانگی برند بوش با دستور مقام قضایی توقیف شده است و مرجوع شدن آ‌ن و یا سایر تصمیمات در حال بررسی است.

وی با بیان اینکه برای تعیین تکلیف کانتینرهای لوازم خانگی آلمانی همه جوانب را بررسی خواهیم کرد و در نظر می‌گیریم ادامه داد: در حال حاضر هیچ یک از این کانتینرها ترخیص نشده‌اند.

ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیرکل گمرک شهید رجایی با تاکید بر اینکه کانتینرهای حامل لوازم خانگی برند بوش متعلق به شرکت «کاسپین کالای دریا» است، افزود: یک شرکت خصوصی وارد کننده این 400 کانتینر انواع لوازم خانگی به بندر شهید رجایی است.

وی ادامه داد: این کالاها جزو کالاهای گروه چهار هستند که وارددات آ‌نها ممنوع است بنابراین پس از ورود آنها به بندر شهید رجایی تمام کانتینرها توقیف شد.

اکبرپور با اشاره به ارزش این 400 کانتینر لوازم خانگی بوش گفت: ارزش 20 فقره اظهارنامه لوازم خانگی آ‌لمانی که شامل 400 کانتینر 40 فوت هستند حدود 12 میلیون یورو است.

ناظر گمرکات استان هرمزگان با تاکید بر اینکه طبق مقررات تمام اظهارنامه‌های مربوطه در مسیر قرمز قرار گرفته ادامه داد: با ورود سازمان اطلاعات سپاه استان هرمزگان و دستور مقام قضایی هیچ یک از این کالاهای لوازم خانگی بوش اجازه خروج ندارند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها