علی حدادی، سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور:

قانون انتخابات مجلس به صورت جزئی اصلاح می‌شود

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس گفت: قانون انتخابات ریاست جمهوری درباره برخی موارد کلی‌گویی کرده است که نمایندگان تلاش دارند با اصلاح آن، جزئیات را مدنظر قرار دهند و مصادیق و معیارهای برگزاری انتخابات موسّع باشد.

قانون انتخابات مجلس به صورت جزئی اصلاح می‌شود
کد خبر: 447679
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۴ ۱۶:۱۳:۱۴

اعتمادآنلاین| سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس در تشریح نشست این کمیسیون گفت: با رأی مثبت نمایندگان ماده 234 برای استانداری خوزستان اعمال و گزارشی از استنکاف از قانون آن ارائه خواهد شد.

علی حدادی، سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور در تشریح نشست امروز(سه‌شنبه، چهارم آذرماه) کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح اصلاح انتخابات مجلس که جهت رفع ایرادات شورای نگهبان و با حضور محمد دهقانی نقندر بررسی شد، گفت: در این جلسه درباره کلیات طرح که در مجلس دهم تدوین شده بود بحث و بررسی صورت گرفت.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت و نماینده شورای نگهبان، وزارت کشور و مرکز پژوهش‌های مجلس نیز در این خصوص نظرات خود را ارائه کردند.

وی افزود: قانون انتخابات ریاست جمهوری درباره برخی موارد کلی‌گویی کرده است که نمایندگان تلاش دارند با اصلاح آن، جزئیات را مدنظر قرار دهند و مصادیق و معیارهای برگزاری انتخابات موسّع باشد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به دستورکار بعدی کمیسیون درباره بررسی درخواست ماده 234 آیین‌نامه (مصداق استنکاف از قانون) از سوی سیدمحمد مولوی خاطرنشان کرد: نماینده آبادان درباره عملکرد استانداری خوزستان خواستار اعمال ماده 234 شد که این موضوع در کمیسیون بررسی شد و رأی آورد که به هیات‌رئیسه مجلس خواهد رفت.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها