کد خبر: 447729
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۵ ۰۷:۵۱:۰۰
| |

نگرانی توخل از مصدومان زیاد پاری‌سن‌ژرمن

سرمربی پاری سن ژرمن از مصدومان زیادی که تیمش دارد ابراز نگرانی کرد. او تیمش را شایسته پیروزی برابر لایپزیگ دانست.

نگرانی توخل از مصدومان زیاد پاری‌سن‌ژرمن
کد خبر: 447729
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۵ ۰۷:۵۱:۰۰

اعتمادآنلاین| پاری سن ژرمن در دیدار برگشت برابر لایپزیگ توانست با یک گل به پیروزی برسد. تک گل این دیدار را نیمار از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا توماس توخل نفس راحتی بکشد و تیم موقتا از بحران خارج شود.

پاری سن ژرمن در فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا به فینال راه پیدا کرد اما در فصل جاری وضعیت خوبی ندارد و در 4 بازی دو شکست و دو پیروزی را کسب کرده است.

توخل بعد از پیروزی برابر لایپزیگ گفت: در دیدار رفت برابر لایپزیگ بدشانس بودیم اما خوشبختانه امشب کمی خوش شانس بودیم. تلاش زیادی از خود نشان دادیم و به خوبی دفاع کردیم. با هم می‌توانیم به پیروزی دست پیدا کنیم و به خاطر هیچ چیز عذرخواهی نمی کنم.

او ادامه داد: به پیروزی در این بازی نیاز داشتیم و به آن دست پیدا کردیم. بازی بسیار سختی بود. می دانستیم که باید نهایت تلاش خود را به کار ببریم و تلاش ما جواب داد تا سه امتیاز را کسب کنیم. می دانم که انتظارات از تیم بسیار بالا است اما کافی است که نگاهی به وضعیت تیم ما داشته باشید. ما 11 بازی در لیگ و 4 بازی در لیگ قهرمانان اروپا داشتیم و تقریبا 100 بار با آسیب دیدگی بازیکنان در این مدت مواجه شده‌ایم. به طور متوسط در هر بازی 7 بازیکن خود را در اختیار نداشته‌ایم.

توخل در پایان گفت: امشب به خوبی روی حریف فشار نیاوردیم. یک بازی بسیار سخت دیگر برابر منچستر یونایتد پیش رو داریم. امیدوارم که بازیکنان مصدوم ما به این بازی برسند و با ترکیب کامل به میدان رویم. نیمار و وراتی بدون آنکه با ما به خوبی تمرین کنند بازی کردند. شاید فکر کنید که من بهانه می آورم اما اصلا اینگونه نیست. بازیکن کردن با بازیکنان دلخواه بسیار سخت شده است با این حال خود را آماده این بازی می کنیم.

در این گروه منچستر یونایتد با 9 امتیاز در صدر قرار دارد و پاری سن ژرمن و لایپزیگ هم 6 امتیازی هستند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها