سرمربی تیم بسکتبال زنان مهرام:

اسپانسرها سطح لیگ بسکتبال زنان ایران را بالا می‌برند

نیکا بیک‌لیک لی سرمربی تیم بسکتبال زنان مهرام، گفت: سالهای قبل تیم‌هایی مانند دانشگاه آزاد، شکلی و .. به لیگ آمدند که دانشگاه آزاد حتی قهرمان شد و دیگر تیمداری نکرد. مهمترین نکته تیم‌ها این است که بتوانند اسپانسر بیاورند چون وجود اسپانسر سطح بازی‌ها را بالا می‌برد.

اسپانسرها سطح لیگ بسکتبال زنان ایران را بالا می‌برند
کد خبر: 447774
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۵ ۰۹:۵۰:۳۰

اعتمادآنلاین| نیکا بیک‌لیک لی، درباره بازی تیمش مقابل نامی‌نو و نارسینا که این هفته برگزار می‌شود، اظهارداشت: این هفته ما 2 بازی مهم داریم اما مهرام تیم آماده‌ای است و تمریناتش را زودتر آغاز کرده به همین دلیل بازیکنان ما آمادگی خوبی دارند تا 2 بازی سخت را انجام دهند.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان مهرام درباره آنالیز بازی‌های این هفته، گفت: هر 2 بازی آنالیز شده‌اند. نارسینا بازیکن خارجی به خدمت گرفته که فکر می‌کنم تجربه خوبی برای هر تیم می‌تواند باشد. بازیکن خارجی به دلیل فرهنگ خاص خود برای تیم‌های مقابل شناخته شده نیست به همین دلیل کار ما مقابل نارسینا سخت خواهد شد. با این وجود بازیکنان ما با تمام قوا وارد زمین خواهند شد.

وی درباره برگزاری لیگ در شرایط کرونا، عنوان کرد: با اینکه کرونا بوده اما کیفیت لیگ خوب بوده است. از طرفی پخش زنده مسابقات از آپارات و سایت فدراسیون انگیزه بازیکنان را بالا می‌برد. نمی‌شد بسکتبال بخوابد به همین دلیل اگر شرایط سخت باشد می‌توان با پروتکل‌های قوی‌تر لیگ را برگزار کرد.

بیک‌لیک لی درباره اینکه برخی از مربیان انتقاد داشتند که تیم مهرام ناگهانی به لیگ برتر آمده، تصریح کرد: قانونی در فدراسیون وجود ندارد که هیچ تیمی نتواند در لیگ شرکت کند. با توجه به شرایط اقتصادی وقتی اسپانسری می‌آید که از بانوان حمایت کند مانند مهرام که سابقه درخشانی در مسابقات داخلی و برون‌مرزی دارد، همه حمایت می‌کنند. نارسینا هم مانند ما وارد لیگ شد.

سرمربی مهرام ادامه داد: سالهای قبل تیم‌هایی مانند دانشگاه آزاد، شکلی و .. به لیگ آمدند که دانشگاه آزاد حتی قهرمان شد و دیگر تیمداری نکرد. مهمترین نکته تیم‌ها این است که بتوانند اسپانسر بیاورند چون وجود اسپانسر سطح بازی‌ها را بالا می‌برد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مهرام قصد جذب بازیکن خارجی دارد یا خیر، گفت: آینا گوکووا بازیکن اهل ترکمنستان مد نظر ماست. همه کارهای او انجام شده و فقط صدور کارت مانده است چون نمی‌توانیم ویزا بگیریم چرا که مرزهای ترکمنستان با نظر دولت این کشور بسته است و امکان ورود و خروج نیست. این محدودیت‌ها سال 2021 برداشته می‌شود و احتمالا ما می‌توانیم بازیکن را در اختیار داشته باشیم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها