فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران:

نقض قرنطینه از طرف کرونا مثبت‌ها هنوز در تهران ادامه دارد

علیرضا زالی، فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران گفت: بررسی‌های میدانی حاکی از آن است که متاسفانه شکستن و نقض قرنطینه توسط افرادی که نتیجه آزمایش پی سی آر آنها مثبت است، کماکان در تهران ادامه دارد.

نقض قرنطینه از طرف کرونا مثبت‌ها هنوز در تهران ادامه دارد
کد خبر: 447876
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۵ ۱۳:۵۳:۱۹

اعتمادآنلاین| علیرضا زالی روز چهارشنبه در حاشیه انعقاد تفاهم نامه بین ستاد کرونای تهران و قرارگاه جهادی امام رضا (ع) در جمع خبرنگاران افزود: دیروز بیش از 151 نفر از کسانی که آزمایش پی سی آر مثبت داشتند به فرودگاه مراجعه و می خواستند از حمل و نقل هوایی برای سفر به استان های دیگر استفاده کنند.

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران گفت: این کار واقعا جای تاسف دارد و در عین حال موضوعی بسیار نگران کننده است.

وی ادامه داد: بررسی های ما نشان می دهد که در طول سه روز اخیر میزان شکستن قرنطینه توسط افراد دارای آزمایش پی سی آر مثبت ادامه دارد و شمار زیادی از آنان در تردد به خصوص ترددهای درون شهری و مناطق مرکزی شهر، نقض قرنطینه کردند.


تغییر شگرفی در مرگ و میر و بستری‌ها نداشتیم

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران بیان داشت: از شنبه این هفته تا به حال تغییر خیلی شگرفی را در میزان بستری در بیمارستان ها و مرگ و میر در تهران نداشتیم.

زالی ادامه داد: نکته نگران کننده ای که این روزها با آن روبه‌رو هستیم این است که مردم فکر می کنند محدودیت های کرونایی ایجاد شده، مرگ و میر و میزان ابتلا را به سرعت تغییر خواهد کرد در صورتی که اینطور نیست.

وی اظهار داشت: روز گذشته متاسفانه 92 بیمار فوتی پی سی آر مثبت در استان تهران داشتیم.

زالی با اشاره به اینکه شرایط بحرانی و قرمز تهران کماکان پابرجا است، گفت: افرادی که در تهران فوت شدند، آزمایش پی سی ار مثبت در پرونده بالینی آنان بود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها