«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

دور دنیا | مشکل بزرگ 2 جوان بریتانیایی باعث ازدواج آنها شد!

2 جوان 25 و 23 بریتانیایی که برای مدتی متهم به ارتکاب خشونت و تجاوز شده و بعد از مدتی تحمل زندان و اثبات بی‌گناهی آزاد شده بودند به شکل تصادفی با هم آشنا شدند و ازدواج کردند.

دور دنیا | مشکل بزرگ 2 جوان بریتانیایی باعث ازدواج آنها شد!
کد خبر: 447959
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۵ ۱۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| 2 جوان 25 و 23 بریتانیایی که برای مدتی متهم به ارتکاب خشونت و تجاوز شده و بعد از مدتی تحمل زندان و اثبات بی‌گناهی آزاد شده بودند به شکل تصادفی با هم آشنا شدند و ازدواج کردند.

به گزارش اعتمادآنلاین ، نشریه بریتانیایی «میرور» در گزارشی در این رابطه نوشت: لیام جوان 25 ساله در سال 2015 زمانی که در حال طی کردن دوره تخصصی جرم‌شناسی بود و آرزوی تبدیل شدن به یک افسر پلیس یا کارمند دادگستری را داشت با 12 اتهام تجاوز جنسی راهی زندان شد. اما 2 سال بعد دروغ‌گویی شاکی وی اثبات شد و هزاران سندی که بیانگر بی‌گناهی‌اش بود و در زمان دستگیری نادیده گرفته شد او را به سوی آزادی برد.

«هانا ارکرایت» نیز به اتهام خشونت خانگی دستگیر شد و یک سال با این اتهام در زندان به سر برد تا آنکه بی‌گناهی‌اش ثابت شد.

هانا در مورد این آشنایی گفت: در سال 2019 به طور تصادفی سخنرانی لیام را در شهر کاردیف بریتانیا شنیدم و از آنجا با هم آشنا شده و این آشنایی به ازدواج منجر شد.

این زوج که در آن دوره با مشکل بزرگ اثبات بی‌گناهی خود مواجه شده بودند اکنون زندگی مشترک خود را با دختری هشت ماهه ادامه می‌دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها