هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران:

فینالیست آسیا به دنبال صدرنشینی در لیگ ایران

هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز (پنج‌شنبه) با برگزاری چهار بازی در اصفهان، مشهد، تبریز و مسجدسلیمان به پایان می‌رسد. 

فینالیست آسیا به دنبال صدرنشینی در لیگ ایران
کد خبر: 447964
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۶ ۰۸:۰۷:۵۲

اعتمادآنلاین| هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز (پنج‌شنبه) با برگزاری چهار بازی در اصفهان، مشهد، تبریز و مسجدسلیمان به پایان می‌رسد.

شهر خودرو - صنعت نفت آبادان، ساعت 15:45، ورزشگاه امام رضا مشهد

در نخستین بازی، شهر خودرو میزبان صنعت نفت آبادان است. مهدی رحمتی که به عنوان یکی از مربیان جوان این فصل شناخته می‌شود، تیم جوانی را روانه مسابقات کرده و توانسته با 3 امیتاز از دو بازی، شرایط خوبی را در جدول برای تیمش ایجاد کند. شهرخودرو در دیدار قبلی خود یک بر صفر برابر پیکان شکست خورد اما این دیدار به خاطر شرایط جوی نیمه تمام ماند و دوباره برگزار شد که همین امر تاثیر زیادی روی کیفیت بازی گذاشت.

از سوی دیگر، صنعت نفت آبادان با هدایت سیروس پورموسوی هم در جدول سه امتیازی است و این فرصت را دارد تا با کسب سه امتیاز بازی خارج از خانه، به رتبه‌های بالای جدول برسد.


ذوب‌آهن - پیکان، ساعت 16:20، ورزشگاه فولادشهر اصفهان


ذوب‌آهن اصفهان با کادر فنی جدیدش لیگ را خوب شروع نکرده و با دو تساوی در دو بازی اخیر، در جایگاه میانه‌های جدول قرار دارد. رحمان رضایی که این فصل هدایت سبزپوشان اصفهان را بر عهده گرفته، به خوبی می‌داند تیمش با کسب سه امتیاز خانگی می‌تواند به بالای جدول صعود کند و اگر هم امتیاز از دست بدهد، باید شاهد سقوط تیمش در جدول باشد. ذوب‌آهن برای این دیدار وحید محمدزاده را به دلیل دریافت کارت قرمز در دیدار قبلی تیمش، در اختیار ندارد.

در مقابل، پیکان هم شرایط تقریبا مساوی را با ذوب‌آهن دارد. این تیم با هدایت مهدی تارتار از دو بازی، سه امیتاز دارد و امیدوار است تا با کسب سه امتیاز خارج از خانه، جایگاه خود را در جدول بهبود ببخشد. البته پیش از این دیدار، تارتار از سمت خود استعفا داد که این استعفا با مخالفت باشگاه پیکان مواجه شد تا آقای سرمربی به کار خود باز گردد.

تراکتور - سپاهان، ساعت 16:30، ورزشگاه یادگار امام تبریز

تراکتور تبریز با هدایت علیرضا منصوریان لیگ را خوب شروع نکرده و با کسب دو تساوی برابر نفت مسجد سلیمان و نساجی، در میانه جدول قرار دارد. حالا شاگردان منصوریان این فرصت را دارند تا با استفاده از شرایط میزبانی، نخستن پیروزی را در جدول به نام خود ثبت کنند و به بالای جدول صعود کنند.

سپاهان اصفهان هم با هدایت مربی جوانش تغییراتی را در ترکیب و نوع بازی تیمش ایجاد کرده، به لفظ پیروزی هفته قبل برابر آلمینیوم اراک، سه امتیازی است و حالا می‌تواند با یک پیروزی خارج از خانه روند بردهای خود را ادامه بدهد.

نفت مسجدسلیمان - پرسپولیس، ساعت 16:35، ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان

آخرین دیدار این هفته به بازی نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس اختصاص دارد. تیم خوزستانی که فصل قبل با هدایت تارتار عملکرد قبال تحسینی داشت، حالا با هدایت مجتبی حسینی به دنبال این است که عملکرد بهتری نسبت به فصل قبل ارائه کند. با این حال این تیم شروع خوبی در لیگ بیستم نداشته و با دو امتیاز در میانه جدول قرار دارد و اگر بتواند سه امتیاز خانگی برابر پرسپولیس را به نام خود ثبت کند، به بالای جدول می‌رود.

از طرف دیگر پرسپولیس که قهرمان چهار دوره لیگ برتر است، با چهار امتیاز در رده‌های بالای جدول جا خشک کرده و می‌خواهد با پیروزی برابر نفت مسجد سلیمان دوباره به صدر جدول برگردد. شاگردان گل‌محمدی که در دو بازی اخیر فقط یک گل آن هم از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده‌اند، ضعف‌هایی در خط حمله دارند که امیدوارند یا حضور مهدی‌خانی این ضعف برطرف خواهد شد. نکته مهم این دیدار نبود گل‌محمدی روی نیمکت است. سرمربی پرسپولیس در دیدار قبلی تیمش برابر صنعت نفت آبادان از کنار زمین اخراج شد و حالا باید از روی سکوها کار را دنبال کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها