وزیر خارجه فرانسه:

قانون فرانسه مبتنی بر بی‌طرفی دولت در قبال همه ادیان است

وزیر امور خارجه فرانسه در اظهاراتی با بیان اینکه کشورش با تروریسم مضاعف روبرو است، تاکید کرد، مبارزه با تروریسم باید با رهبری مسلمانانی انجام شود که اولین قربانیان آن هستند.

قانون فرانسه مبتنی بر بی‌طرفی دولت در قبال همه ادیان است
کد خبر: 448120
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۶ ۱۵:۱۹:۳۷

اعتمادآنلاین| وزیر امور خارجه فرانسه در اظهاراتی با بیان اینکه کشورش با تروریسم مضاعف روبرو است، تاکید کرد، مبارزه با تروریسم باید با رهبری مسلمانانی انجام شود که اولین قربانیان آن هستند.

ژان ایو لودریان، وزیر امور خارجه فرانسه در مصاحبه با روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن، اظهار کرد، جوهره فعالیت نظامی آنها که از چندین سال پیش آغاز شده و همچنان در منطقه ساحل و خاورمیانه به اجرا در می آید، مبارزه با تروریسم و ​​افراط گرایی است.

وی گفت، کشورش در معرض کارزار "تهمت، شایعات، نکوهش و نفرتی است که سران برخی کشورها و گروه‌ها با استفاده از نفوذ خود در شبکه های اجتماعی آن را هدایت می‌کنند و به دنبال القای این مسئله به دیگران هستند که فرانسه و اروپا با اسلام مخالف هستند."


لودریان گفت، قانون فرانسه مبتنی بر بی‌طرفی دولت در قبال همه ادیان است و فرانسه "کشور مسامحه است" و تجزیه جامعه فرانسوی و تبعیض میان شهروندان بر اساس وابستگی های مذهبی آنها، خواه مسلمان، مسیحی یا یهودی باشند را رد می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: برخی کشورها معتقدند فرانسه بر مسلمانان سخت می‌گیرد و برخی مقام‌های سیاسی یا برخی گروهها تلاش کرده اند تا سخنان رئیس جمهور امانوئل ماکرون را با نفوذ خود در شبکه های اجتماعی تحریف کنند. ما اجازه نخواهیم داد آنها گمان کنند که فرانسه ممکن است مخالف اسلام باشد.

منبع: انتخاب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها