کد خبر: 448227
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۷ ۱۰:۲۶:۳۹
| |

قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۹/۰۷

قیمت هر اونس طلا کاهش یافت

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.46 درصد کاهش به 1807 دلار و 43 سنت رسید.

قیمت هر اونس طلا کاهش یافت
کد خبر: 448227
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۷ ۱۰:۲۶:۳۹

اعتمادآنلاین| در حالی که افزایش خوش بینی ها نسبت به تولید واکسن کرونا موجب تمایل سرمایه گذاران به بازارهای پرریسک و خروج از بازار طلا شده است، قیمت فلز زرد امروز کاهش داشت و در مسیر ثبت سومین هفته کاهشی متوالی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.46 درصد کاهش به 1807 دلار و 43 سنت رسید. قیمت فلز زرد در معاملات آتی امروز برای تحویل در ماه فوریه نیز با 0.01 درصد رشد به 1811 دلار و 30 سنت رسید.

قیمت طلا از ابتدای هفته جاری تاکنون 3.3 درصد افت داشته است. در حالی که سوالات جدیدی در مورد میزان موفقیت آزمایش های اولیه واکسن کرونای ساخت شرکت آسترازنکا مطرح شده است که می تواند شانس این واکسن برای کسب مجوز سریع توزیع در آمریکا و اروپا را کاهش دهد، ارزش سهام در بازارهای آسیایی روز جمعه در نزدیکی بالاترین رقم های ثبت شده تثبیت شد.

کیل رودا تحلیلگر بازار طلا در موسسه رودا مارکتس گفت: «فکر نمی کنم تردید در مورد موثر بودن واکسن کرونای شرکت آسترازنکا تغییری در نگاه بازارها نسبت به زمان توزیع واکسن ایجاد کند.

رودا افزود، سرمایه گذاران در حال متقاعد شدن در مورد این نکته هستند که ترمیم اقتصادی در سال 2021 سرعت خواهد گرفت و همین مسئله سبب شده تا بسیاری از سرمایه ها از بازار طلا خارج شوند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها