کد خبر: 448264
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۷ ۱۲:۴۹:۲۷
| |

محمدجواد باقری ارومی، امام جمعه اسالم:

قیمت مرغ پرکنده مثل قرقی بالا می‌رود

امام جمعه اسالم گفت: امروز افراد کوچه و بازار هم می‌دانند وقتی قیمت مرغ پرکنده مثل قرقی بالا می‌رود و دست کسی هم به آن نمی‌رسد مشکل از امریکا و ترامپ و بایدن نیست. مشکل از نبود همت داخلی است که به وقتش محصولات کشاورزی مورد نیاز دام و طیور را تولید نکرده که اکنون گوشت و مرغ و لبنیات و تخم‌مرغ و روغن گران می‌شود و مردم از خرید آن ناتوان می‌شوند.

قیمت مرغ پرکنده مثل قرقی بالا می‌رود
کد خبر: 448264
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۷ ۱۲:۴۹:۲۷

اعتمادآنلاین| محمد جواد باقری ارومی، امام جمعه اسالم که با توجه به تعطیلی نماز جمعه بخاطر محدودیت کرونایی از طریق برنامه پیام جمعه با مردم سخن می گفت: ضمن تسلیت وفات شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه(س) به بیان فضیلت و جایگاه این بانوی بزرگوار اهل بیت(ع) و نقش ایشان در رشد و تعالی شهر قم و کشور ایران به عنوان پایگاه اصلی ترویج مکتب اهل بیت(ع) پرداخت.


خطیب جمعه اسالم با اشاره به محدودیت دوهفته ای تردد و فعالیت برخی مشاغل و عرض خداقوت به کادر سلامت و درمان از مردم خواست تا با رعایت دستورات و محدودیت ها به کاهش آمار مبتلایان و تلفات کرونا کمک کنند تا سلامت جامعه حفظ و اثرات ناشی از کرونا به حداقل برسد.


امام جمعه اسالم در بخش دیگری از خطبه های خود به تبیین پیام مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای به مناسبت پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان پرداخت و عنوان کرد: چند نکته اساسی در پیام کوتاه اما عمیق و ژرف رهبر معظم انقلاب وجود دارد که باید مورد توجه و درس آموزی قرار بگیرد.


اول اینکه بسیج یادگار ارزشمند حضرت امام راحل است، انقلاب ما و تشکیلات انقلابی ما همه مدیون و مرهون امام خمینی (ره) و استمرار آن با خون شهدای گرانقدر ماست و همه ما باید قدردان این نعمت ها باشیم و با خدمت خالصانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم عزیز و شریف ایران دین خود را ادا کنیم.


نکته دوم این بود که ایشان بسیج را به عنوان یک ذخیره و یک گنجینه معرفی کردند و این نشان از ارزش والای بسیج دارد که به عنوان دست قدرتمند و بازوی توانمند در همه صحنه های سخت و نرم و در همه حوادث و بزنگاهها به یاری انقلاب اسلامی ما شتافته است.


و نکته سوم ضرورت هوشیاری و آگاهی بسیجیان در مقابله با نقشه های دشمنان و ابطال و باطل کردن آن بر اساس بصیرت و معرفت و شناخت بالای سیاسی دارد که در این دوران حساس و پیچیده توجه به حقایق و شناخت حق از مهمترین وظایف بسیج و بسیجیان برای مقابله با توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان به خصوص استکبارجهانی است.


حجت الاسلام باقری به فرمایشات معظم له در جلسه شورای عالی اقتصاد هم اشاره کرد و افزود: مذاکره ریسمان پوسیده و نخ نمایی است که دیگر نمی توان به آن اعتماد کرد و تجربه و سابقه مذاکره با آمریکا و ایادی آن نشان داده است که آزموده را آزمودن خطاست.


وی افزود: وقتی امام و رهبر جامعه می فرماید راه حل همه مشکلات در داخل است و همه می دانیم که باید چکار کنیم فقط همت و عزم و اراده برای حل مشکلات وجود ندارد یعنی مجریان امر تا به حال کار مطلوبی برای حل مشکلات انجام نداده اند.


امروز افراد کوچه و بازار هم می دانند وقتی قیمت مرغ پرکنده مثل قرقی بالا می رود و دست کسی هم به آن نمی رسد مشکل از امریکا و ترامپ و بایدن نیست. مشکل از نبود همت داخلی است که به وقتش محصولات کشاورزی مورد نیاز دام و طیور را تولید نکرده که اکنون گوشت و مرغ و لبنیات و تخم مرغ و روغن گران می شود و مردم از خرید آن ناتوان می شوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها