کد خبر: 448303
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۷ ۱۵:۰۰:۱۹
| |

عضو حزب موتلفه: برخی با اعتماد به‌نفس برای انتخابات 1400 لشکرکشی راه انداخته‌اند

احمد علی مقدم، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه قطع رابطه با آمریکا مساوی با پایان کار نیست، گفت: راهگشای مشکلات، ادامه مقاومت است و یقینا اگر از ظرفیتهای فراوانی که داریم بهره بگیریم و با شجاعت و همت درمقابل مشکلات سینه سپر کنیم می‌توانیم تحریم‌ها را خنثی کرده و پیروز میدان شویم.

عضو حزب موتلفه: برخی با اعتماد به‌نفس برای انتخابات 1400 لشکرکشی راه انداخته‌اند
کد خبر: 448303
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۷ ۱۵:۰۰:۱۹

اعتمادآنلاین| احمدعلی مقدم، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در رابطه با فرمایشات حکیمانه و راهگشای حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار رؤسای سه قوه و اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی اظهار کرد: دستور تشکیل شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی با تدبیر رهبر معظم انقلاب در پی شرایط اقتصادی ناشی از تحریم ها، خود نشان از دغدغه مندی بسیار معظم له در خصوص حل مشکلات اقتصادی و معیشتی ملت دارد زیرا ایشان از جنس مردم است و به سفره ها و درد مردم آگاه است .

وی گفت: معظم له ابتدا هدف از برگزاری این جلسه را بیان راهکارهای عملی که لازمه آن اجرای این راهکارها با اهتمام جدی، تلاش مضاعف و پیگیری روسا و مسئولان مرتبط با سه قوه در تشکیلات و سازمان های آنها می باشد تا ان شاالله شاهد تاثیرگزاری آن درکوتاه مدت در زندگی مردم باشیم.

وی افزود:رهبر معظم انقلاب حل مشکلات کسری بودجه، افزایش سرمایه‌گذاری، جهش تولید و حمایت از قشرهای ضعیف را بعنوان پایه های اصلی اقتصاد کشور مطرح کردند و خواستار رفع هر چه سریعتر مشکلات معیشتی مردم شدند چراکه بیماری کرونا مزید بر رکود تورمی شده است و بار مشکلات اقتصادی بر دوش خانواده ها را هر روز سنگین تر می کند.

مقدم ابراز کرد:معظم له به حمایت از قشرهای ضعیف و کاهش مشکلات مردم اشاره نمودند و به ایجاد نظام متمرکز تامین اجتماعی برای آحاد مردم و همچنین ایجاد پایگاههای ملی ایرانیان با اتصال به پایگاههای مختلف اطلاعاتی به یکدیگر تاکید کردند تا سبب کاهش مشکلات شود.

وی یادآور شد:تورم، گرانی و بیکاری بیش از آنکه ناشی از تحریم و کرونا باشد، از سوء مدیریت، عدم باور به توان داخلی و فاصله گرفتن دولت از سیاست های اقتصاد مقاومتی و عدم جهش تولید است که باید در ماه های باقی مانده جبران این کم کاری شود.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب مساله اقتصاد را موضوع اصلی کشور خواندند، گفت:اینکه معظم له درسالهای متمادی شعارهرسال را موضوعی اقتصادی انتخاب نموده اند بدلیل اهمیت اقتصاد است که اصلی ترین موضوع کشور می باشد، به فرموده ایشان کارشناسان راهکارهای مشترکی برای حل مشکلات اقتصادی ارائه کرده اند اما مشکل، کمر همت نبستن برای عملی کردن این راهکارهاست.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: ایشان فرمودند اگرحرکت وعمل در دستورکار قرارگیرد و کارهائی که میتواند به نفع مردم باشد انجام شود یقینا دولت دوازدهم پایان خوبی خواهد داشت لذا مسئولان باید با اهتمام و شجاعت مضاعف به دل مشکلات بزنند و باری از دوش مردم بردارند و در این شرایط قرنطینه و تعطیلی مشاغل مرهمی بر زخم ملت باشند .

وی با تاکید بر اینکه امروز آحاد جامعه، عملکرد دولت را با توجه به اقدامات آنها در حوزه‌های مختلف به خصوص مسائل اقتصادی و معیشتی قضاوت می‌کنند، متذکر شد:در حال حاضر، مشغول شدن به تبلیغات انتخاباتی کار درستی نیست متاسفانه برخی با اعتماد به‌نفس کامل برای انتخابات 1400 لشکرکشی راه انداخته‌اند، باید به آنها گفت اکنون زمان برآورده کردن مطالبات بحق مردم است چراکه مردم اقدامات هر جناح را می بینند و با توجه به آن رای می دهند لذا کارنامه درخشان و عملگرا، بهترین تبلیغات برای انتخابات است لذا مسئولان باید تمام هم وغم خود را درجهت رفع دغدغه های ملت نمایند .

این کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه مقابله و مقاومت در برابر تحریم ها رمز پیروزی و فائق آمدن بر مشکلات وارد شده از طرف دشمنان است، مطرح کرد:حضرت آیت الله خامنه ای علاج تحریم‌ها را «خنثی‌سازی تحریم‌ها و غلبه بر آنها» دانستند ، بارها دولت روحانی مذاکره با شیطان بزرگ، امریکا را تجربه کرده است لذا آزمــوده را آزمـودن، خـطاســت و تنها راه خنثی سازی و بی اثر کردن تحریم ها، همت مضاعف و تکیه بر توان دانشمندان داخلی است لذا نباید بدنبال رفع تحریم باشیم بلکه باید در پی خنثی سازی و غلبه بر تحریم ها باشیم .

وی با بیان اینکه همچنان گرفتار تبعات و خسارات برجام هستیم، ادامه داد:امریکا در بدعهدی ید طولایی دارد، لذا مسئولان بدانند و باورشان باشد که گشایشی از خارج در انتظار آنها نیست، خارجی که خود آبستن اغتشاشات و درگیری های داخلی و بیکفایتی های مدیریتی است چگونه می تواند حلال مشکلات ما باشد؟

وی با تاکید بر اینکه تفکرمذاکره و سازش ایده شکست خورده‌ای است که هیچ نفعی برای ما نخواهد داشت، فقط ما را در مقابل دشمن ذلیل و جسارت دشمن را مضاعف خواهد کرد، بیان کرد:بیش از 7 سال است که دولتمردان چشم امید به جمهوری‌خواه ها و دموکرات ها دوخته اند و به دنبال رفع تحریم ها هستند اما روزبه‌روز تحریم‌ها بیشتر شد و کمتر نشد و حتی خود آنها را هم تحریم کردند لذا قطع رابطه با آمریکا مساوی با پایان کار نیست و راهگشای مشکلات، ادامه مقاومت است یقینا اگراز ظرفیت ها و توانائی های فراوانی که داریم بهره بگیریم و با شجاعت و همت درمقابل مشکلات سینه سپر کنیم بر سختی ها غلبه کرده و موفق خواهیم شد .

وی با اشاره به گله مندی مقام معظم رهبری ازمحقق نشدن شعار سال، تشریح کرد:معظم له به نمونه کارهائی که می توانسته است دراین جهت انجام شود اشاره فرمودند ازجمله: اشاره به افزایش تولید خودرو با اتکا به ظرفیت قطعه سازان داخلی و همچنین افزایش تولیدات صنعت نفت با تکیه بر دانش بنیان کردن صنایع نفتی و دیگر افزایش تولید خوراک دام و دانه های روغنی است که متاسفانه کمتر به آن توجه شده است.

وی با تاکید بر اینکه رونق تولید سبب اشتغال و ثروت و در نتیجه بالا رفتن توان اقتصادی و اقتدار ملی خواهد شد، اذعان کرد:امام خامنه ای تولید را به مثابه سیستم دفاعی و امنیّت‌ّبخشِ اقتصاد می دانند زیرا تولید مناسب و رو به رشد، اقتصاد کشور را مقاوم و تحریم ها را بی اثر می کند لذا افزایش حجم تولید سبب شکل گیری اقتصاد ملی قوی و رفع بسیاری ازمشکلات اقتصادی و موجب خود کفا شدن کشور و همچنین اشتغال بیشتر خواهد شد .

دبیرجبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان در پایان خاطر نشان کرد:مسئولان لازم است ظرفیتها و توانایی فراوان کشور را باور داشته باشند و با شجاعت، تلاش و ابتکارعمل از این نعمت های خدادادی استفاده کنند. به فضل خدا برتحریم ها غا لب و آن ها را بی اثر خواهیم کرد، دشمنان و در راس آن امریکا و کشورهای وابسته اروپائی ازجمله انگلیس، فرانسه و آلمان را ناامید خواهیم کرد تا دیگرآنها جرائت دخالت در مسائل منطقه را نکنند.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها