کاظم غریب‌آبادی، سفیر و‌ نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران:

سمینار مجازی تحریم‌های یک‌جانبه و همه‌گیری کرونا در وین برگزار می‌شود

سفیر و‌ نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد‌ سازمان‌های بین‌المللی در وین، از برگزاری سمینار مجازی تحریم‌های یکجانبه و تاثیرات آنها در پرتو همه‌گیری کرونا در وین خبر داد. 

سمینار مجازی تحریم‌های یک‌جانبه و همه‌گیری کرونا در وین برگزار می‌شود
کد خبر: 448319
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۷ ۱۵:۳۹:۴۷

اعتمادآنلاین| کاظم غریب آبادی سفیر و‌ نماینده دائم ایران در دفتر سازمان ملل از برگزاری سمینار مجازی تحریم‌های یکجانبه و تاثیرات آن در پرتو همه‌گیری کرونا، دهم آذر ماه و در وین خبر داد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد این سمینار به ابتکار نمایندگی‌های دائم ایران، کوبا و ونزوئلا در وین در روز دوشنبه 10 آذر ماه و با مشارکت گزارشگر ویژه اقدامات زورمدارانه یکجانبه سازمان ملل، رئیس مرکز همکاری‌های جنوب، ‌سفرا و نمایندگان 36 کشور و به طور مجازی برگزار می شود.

به گزارش فارس، مجید تخت‌روانچی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل روز چهارشنبه پنجم آذر در نشست فورای آریای شورای امنیت طی سخنانی با بیان اینکه تحریم‌ها، اقتصاد، دسترسی به سیستم‌های مالی و ذخایر خارجی و حتی غذا و دارو را مختل می‌کند، به تحریم‌های آمریکا علیه ایران اشاره و عنوان کرد: ایران بیش از 40 سال تحت تحریم‌های آمریکا بوده است. ایران در حال حاضر با گسترده‌ترین تحریم‌هایی روبرو است که تاکنون بر هیچ کشور دیگری اعمال نشده و این تحریم‌ها به شدت مانع تلاش‌های ما در مبارزه با همه گیری کرونا شده است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها