کد خبر: 448366
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۸ ۰۹:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» بررسی می‌کند:

صهیونیست‌ها در ماجرای ترور شهید فخری‌زاده روی چه چیزی شرط‌بندی کرده‌اند؟!

او همانند هر دانشمند دیگری نیست، او پدر برنامه هسته‌ای ایران است؛ این توصیفی است که اکثر قریب به اتفاق رسانه‌های رژیم اسرائیل بعد از اعلام خبر ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان به کار بردند.

صهیونیست‌ها در ماجرای ترور شهید فخری‌زاده روی چه چیزی شرط‌بندی کرده‌اند؟!
کد خبر: 448366
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۸ ۰۹:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سید عماد حسینی- او همانند هر دانشمند دیگری نیست، او پدر برنامه هسته‌ای ایران است؛ این توصیفی است که اکثر قریب به اتفاق رسانه‌های رژیم اسرائیل بعد از اعلام خبر ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان به کار بردند.

این نخستین بار نبود که رسانه‌های رژیم صهیونیستی مطالبی در مورد شهید محسن فخری‌زاده منتشر می‌کردند بلکه به اعتراف همین رسانه‌ها، از حدود یک دهه پیش آنها توجه خاصی به این دانشمند 57 ساله ایرانی داشتند و به فراخور اطلاعاتی که کسب می‌کردند مشغول پوشش فعالیت‌های او بودند.

باید اذعان کرد که توجه رسانه‌ای به فعالیت‌های فخری‌زاده تنها بخش بیرونی این کوه یخ محسوب می‌شود، در حالی که بخش عمده و مخفی آن را تلاش‌های اطلاعاتی-امنیتی-تروریستی تشکیل می‌دهد.

به اعتراف رسانه‌های صهیونیستی، تلاش برای سوءقصد به جان شهید فخری‌زاده سال‌های متمادی در دست انجام بوده است.

به اعتقاد بسیاری از کارشناسان از جمله کارشناسان اسرائیلی، برندگان اصلی ترور فخری‌زاده دونالد ترامپ و بنیامین نتانیاهو هستند.

به هر روی، ترامپ که به خاطر تحقق پایانی باز برای ریاست‌جمهوری‌اش حتی حاضر بود نظامیانش را وارد جنگ با ایران کند، امروز می‌تواند در محافل سری از ضربه‌ای حداقل معنوی به ملت ایران سخن در میان آورد تا این محافل نتوانند در استدلال‌های خود شکست او در به زانو درآوردن ایران را مقدمه شکستش در انتخابات قلمداد کنند.

در مورد نتانیاهو هم که دیگر نیازی به شرح و توصیف نیست؛ او از وقوع این اقدام تروریستی آن‌قدر به شعف آمده بود که تا مرز اعتراف به انجام این اقدام هم پیش رفت. اگرچه بسیاری از کارشناسان ویدئوی منتشرشده نتانیاهو در توییتر را، دقایقی بعد از وقوع این اقدام تروریستی، نوعی اعتراف به این کار تلقی می‌کنند.

در هر صورت برای نتانیاهویی که در یک قدمی وداع با دنیای سیاست است و احتمالاً به جای استراحت در خانه باید روزهای خود را در زندان سپری کند این اقدام تروریستی می‌تواند امتیازی در مقابل رقبای سیاسی‌اش محسوب شود و چند صباحی بیشتر حکومت کند.

با نگاهی به تفسیرهای ارائه‌شده از سوی تحلیلگران رژیم صهیونیستی که چه از طریق رسانه‌ها و چه از طریق صفحات شخصی در معرض دید خوانندگان قرار گرفته، می‌توان به این نتیجه رسید که تل‌آویو از واکنش ایران دچار وحشت است و تلاش می کنند سناریوهای این واکنش را ترسیم نمایند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها