هادی طباطبایی مدیرعامل استقلال می‌شود؟

هادی طباطبایی، پیشکسوت باشگاه استقلال، درباره حضورش در هیات مدیره این باشگاه گفت: هیچ صحبتی با بنده درباره حضور درجمع اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال صورت نگرفته و این موضوع را از شما می شنوم. همواره برای استقلال آرزوی موفقیت کرده ام و از این پس هم همین آرزو را برای این تیم دارم

هادی طباطبایی مدیرعامل استقلال می‌شود؟
کد خبر: 448375
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۸ ۰۸:۲۸:۰۰

اعتمادآنلاین| ابتدای هفته گذشته شایعه شد وزارت ورزش و جوانان با تفویض اختیار به هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرده دیگر در انتخاب مدیرعامل برای استقلال دخالتی نخواهد داشت. این دستورالعمل به این شکل عنوان شده بود که هر مدیری که هیئت مدیر انتخاب کند وزارت ورزش پس از بررسی اهلیتش حکمش را (در صورت تأیید اهلیت) صادر می‌کند.

در این رابطه گفته می شد علی نظری جویباری برای این مهم کاندیدا شده و قرار است او به همراه هادی طباطبایی به جمع اعضای هیئت مدیره اضافه شوند تا نظری جویباری مدیرعامل شود. شایعاتی که هنوز هیچ خبر موثقی درباره حقیقت داشتن یا نداشتن آنها به گوش نرسیده بود تا اینکه در صحبتی که با هادی طباطبایی داشتیم در همین باره گفت: «هیچ صحبتی با بنده درباره حضور درجمع اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال صورت نگرفته و این موضوع را از شما می شنوم. همواره برای استقلال آرزوی موفقیت کرده ام و از این پس هم همین آرزو را برای این تیم دارم».

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها